וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין מה לעשות עם השחקנים האלה"

21.10.2005 / 15:27

אחרי חגיגות פתיחת האצטדיון החדש של סכנין, התפתנה בני יהודה להנחיל לה תבוסה 0:3. לופא קדוש מיואש, ורומז על התפטרות אפשרית

בני סכנין חנכה את אצטדיון "אל דוחא" בחגיגה גדולה, וקיוותה להוסיף עוד קצת שמחה עם שלוש נקודות ראשונות העונה, מול בני יהודה ת"א במחזור השישי. המקומיים פתחו את המשחק מצוין והגיעו לאינספור הזדמנויות, כשקונדופוני האשם העיקרי. אלי ביטון הגיע בדקה ה-20 ונעץ את הרביעי שלו העונה (וד"ש לקלינגר) כנגד מהלך המשחק. אחרי ההפסקה המשחק נרדם והקהל הפך חסר מנוחה. בדקה ה-78 קובאצ'ביץ' הבקיע את ה-0:2 של בני יהודה אחרי טעות חמורה של השוער פרו, ושתי דקות אחר כך זה כבר הפך לתבוסה של 0:3 עם שער של בדש.

בני יהודה קופצת למקום השני לפני המשחק בשבוע הבא מול מכבי ת"א, וסכנין נשארת ללא נקודות עמוק עמוק במקום האחרון. כאשר לופא קדוש רומז שהוא בדרך החוצה, קשה לראות מה יכול להציל את הספינה הטובעת הזו מחזרה לליגה השנייה. בסיום המשחק היו קצת מכות בין אוהדי סכנין וקצת התפרעויות.

מהלך המשחק

דקה 20: גול! בניגוד להתפחויות במגרש בני יהודה כבשה ראשונה.
בטורינה קיבל כדור על קו ה-16 והשאיר את אלי ביטון מול פרו. ביטון לא התבלבל וכבש את שערו הרביעי בשלושה משחקים, 0:1 בני יהודה.

דקה 45: סואן מוריד כדור נהדר לקונדופוני הפעלתן, שמחמיץ בשלומיאליות ארבעה מטרים מהשער.

דקה 78: גול! קובאצ'ביץ' מרים כדור חופשי 35 מטר אלכסונית מהשער, לוקמן קופץ לנגוח, אבל מפספס את הכדור, ופרו מתבלבל ונותן לכדור לחדור פנימה. 0:2 לבני יהודה

דקה 79: ההגנה של סכנין מפוררת. בטורינה מקבל כדור ומתקדם לבדו מול השוער, שמכפר על הטעות הקודמת והודף החוצה.

דקה 80: גול! בטורינה שולח רוחב מצוין בתוך הרחבה לבדש הבלתי מכוסה, שנועץ את השלישי מול האין-הגנה של המאחרת. 0:3 לבני יהודה

"אולי עדיף שעוזר המאמן יעשה את העבודה"

לופא קדוש, מאמנה של בני סכנין, נראה כבוי ומיואש אחרי המשחק. "הקבוצה במצב רע, אבל זה לא משהו שנוצר בשלוש השבועות שאני בסכנין, זה היה ככה גם קודם", הסביר. "יש פה הרבה בעיות, וצריך לשנות את המצב מהקצה לקצה. תהיה לי שיחה עם מאזן גנאים וחברי ההנהלה, כי חבל על הכסף שהם משלמים לי אם לא יביאו כמה שחקני חיזוק". הרמזים להתפטרות במידה שלא יבוא שינוי הפכו חדים יותר בהמשך: "אולי עדיף שעוזר המאמן יעשה את העבודה. המאמן הכי טוב בעולם לא יכול לעשות שום דבר עם השחקנים הלא מתאימים".

"אני לא אוהב לאיים, אבל אני לא יכול לעשות כלום עם חומר השחקנים הזה. אני לא יכול להפוך את הקבוצה לקבוצה אמיתית, זה קשה. צריך אולי להביא ארבע או חמישה זרים חדשים, כי יש לנו נקודות תורפה בכל המערכים", הוסיף.

ומה לגבי המשחק? "ההתמוטטות הזו לא מוצאת חן בעייני, בני יהודה היו יכולים להבקיע עוד שלושה-ארבעה שערים".

מאזן גנאים הגיב בנוגע להתפרעויות האוהדים בסוף המשחק: "אנשים עצבניים כי הקבוצה לא ניצחה. אני מבין אותם וסולח להם, ועבר לענות ללופא דרך הטלווזיה, "גם אנחנו רוצים להביא שחקנים, ונביא ללופא כל שחקן שירצה. כל האנשים המוסמכים צריכים להסיק מסקנות ולפתוח את הכיסים".

הצד המנצח לא נראה נרגש מדי, כיאה לקבוצת צמרת שזוכה בשלוש נקודות מול מי שממוקמת במקום האחרון. "אחרי 20 דקות של התלהבות של סכנין, שלטנו במתרחש", אמר המאמן חזי שירזי. "כמובן שאחרי השער השני המשחק היה גמור".

בהמשך נדרש שירזי למפגש הצפוי בשבוע הבא מול הקבוצה שאף אחד כבר לא קורא לה גלקטיקוס. "אנחנו שואפים להגיע למקום השני כי מכבי חיפה ברמה אחרת", אמר. "אני מקווה שבשבוע הבא נוכיח שאנחנו יכולים להסתכל למכבי ת"א בעיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully