וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שרם מדיח את שוקי גלייטמן מניהול שרפ"ק טכנולוגיות

שלומי גולובינסקי

11.10.2005 / 13:46

שרם ישמש מעתה כיו"ר וכמנכ"ל; שרפ"ק תקצה 5 מיליון דולר - להשקעה ישירה או באמצעות קרנות מתמחותה - בהשקעות מסוג Turn Around



יצחק שרם הדיח את שוקי גלייטמן, לשעבר המדען הראשי ומנכ"ל משרד התעשיה והמסחר, מניהול טכנולוגיות. כך עולה מהודעה ששיגרה החברה לבורסה.



החברה, העוסקת בהשקעות הון סיכון באמצעות החזקות, בעיקר בקרנות הון סיכון, מינתה את שרם עצמו, המשמש כיו"ר, לתפקיד המנכ"ל.



שרפ"ק טכנולוגיות הודיעה במקביל, כי בהתאם לאסטרטגיה החדשה שאימצה הנהלתה להרחבת פעילותה לאפיקי השקעה נוספים בתחומי התעשייה המסורתית, החליטה הנהלת החברה על הקצאת 5 מיליון דולר להשקעה ישירה או באמצעות קרנות מתמחות אשר תוקמנה בניהול החברה - להשקעות מסוג Turn Around.



החברה או הקרנות בניהולה יאתרו חברות בקשיים, ישקיעו בהן, ויתרמו להן מיכולת הניהול והרה- ארגון של החברה, על מנת להפיק תשואות גבוהות. על פי ההערכות, בקבוצת שרם קיבלו את ההחלטה על רקע הביצועים המאכזבים של שרפ"ק טכנולוגיות. לאחרונה אף הושקה קרן השקעות בשם פייט, הפועלת בתחום דומה, שכבר הספיקה לבצע השקעות בחברות כמו קידרון (לשעבר טכנופלסט) ומוליכי תבל.



גלייטמן, בעל עבר עסקי ופיננסי עשיר, נכנס לתפקידו ב-2001, ומאז זכה מידי שנה לשכר שמן בעלות יותר ממיליון שקל בשנה. עם זאת, שרפ"ק עצמה לא הפליאה בביצועים פיננסים, ומאז 2001, שנת ההנפקה, צברה הפסדים של יותר מ-65 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully