וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד יפעת: סלקום לוקחת את ההובלה

רותם דנון

18.9.2005 / 17:00

החברה הובילה באוגוסט ומחליפה בכך את פלאפון, גם בזכות פעילות 'כוכב נולד'. הקמפיין המוביל: מעריב, המשרד: מק'אן אריקסון

'יפעת בקרת פרסום' מפרסמת היום את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש אוגוסט 2005. סלקום היא המפרסמת הגדולה של אוגוסט, ומחליפה בכך את המתחרה פלאפון. זאת, הרבה בזכות אפקט כוכב נולד ופרסום מאסיבי לאירוע 'סלקום ווליום', באמצעות מק'אן אריקסון. במקום השני ממוקמת החודש פרוקטר אנד גמבל, שפועלת באמצעות שלושה משרדי פרסום: באומן בר ריבנאי, גלר נסיס ואדלר חומסקי & ורשבסקי. כלמוביל בלטה גם היא החודש במקום החמישי, עם קמפיין למרצדס בנץ באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

קמפיין: מעריב מתחברים למקום הראשון

הקמפיין המוביל החודש היה באופן מפתיע 'נעבור את זה יחד', קמפיין ההתנתקות של העיתון מעריב, שפרסם במחירים ריאליים של למעלה מחצי מיליון דולר, לרבות שילוט חוצות וטלוויזיה. עם זאת, אין לשכוח כי שטחי מדיה רבים הופקעו גם בעיתון עצמו ובאתר nrg לטובת העניין. ישראכרט, עם קמפיין לרגל 30 שנה לחברה, מתמקמת במקום השני עם קרוב לחצי מיליון דולר השקעה בקמפיין.

משרדים: שלמור אבנון עמיחי מטפסים

בין הפרסומאים המשיך להוביל מק'אן אריקסון את הטבלה. המשרד פרסם בשווי של כ-7.6 מליון דולר. המפרסמים הבולטים של מק'אן הם: YES, שהציגה את יום הולדת 5, סלקום, מק'דונלדס, עם קמפיין תזונה נכונה ועוד. במקום השני החליף שלמור אבנון עמיחי את באומן בר ריבנאי, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 7.2 מליון דולר בעיקר עבור פרטנר, הוט, מרצדס, ישראכרט וביטוח ישיר.

תתי ענפים: מלחמה תוססת

בקרב תתי הענפים המשיכו להוביל באוגוסט תקשורת סלולרית, רשתות שיווק ורכב פרטי את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מציין את קטגוריית "תוסס" כתת ענף בולט, שהתמקם באוגוסט במקום התשיעי, בזכות השקעה בולטת בפרסום של החברה המרכזית שפירסמה את ספרייט, קוקה קולה ועוד ושל יפאורה תבורי שפירסמה את RC קולה בטעם קולה, בטעם לימון ליים ועוד. תת ענף 'חשמל', עם מפרסם בודד, נמצא במקום הרביעי. מלחמת הכבלים והלווין מפרנסת היטב את המקום השישי בתתי הענפים, עם השקעה של כמיליון וחצי דולר מצד שתיהן יחד בפרסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully