וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרמבו היה אומר על זה?

לי-אור אברבך

14.8.2005 / 13:45

כתב הפלילים של nrg, צח שפיצן, פוטר. גורמים במערכת האתר טוענים כי זאת לאחר שסירב לבצע משימה הקשורה בהתנתקות ולאחר אי-שביעות רצון מתמשכת ממנו

צח שפיצן, ששימש ככתב הפלילים של nrg, פוטר מתפקידו, לאחר שסירב לבצע משימה שהוטלה עליו הקשורה לסיקור תוכנית ההתנתקות, כך על פי גורמים באתר מבית מעריב, שהוסיפו כי ככל הנראה מדובר באי-שביעות רצון מתמשכת משפיצן.

לא ברור מה מידת החלק שהיה אמור ליטול שפיצן בסיקור ההתנתקות. בניגוד לדיווחים על פיהם היה אמור שפיצן ליטול חלק פעיל, ואף כי המערכת נערכה לכך טכנית לרבות הקצאת רכב לטובתו, אומרים גורמים ב-nrg כי שפיצן אמור היה לבצע רק את הבדיקה העיתונאית האמורה, הנוגעת רק באופן עקיף להתנתקות, לפני כשלושה שבועות.

בנוסף לעבודתו כעיתונאי, שפיצן מוכר בעיקר לצופיו המסורים של הסרט "מבצע סבתא", שם גילם את דמותו של האח הצעיר, עידן שגיב. בעברו כתב שפיצן עבור עיתון תל אביב מרשת "ידיעות תקשורת".

שפיצן מסר היום לוואלה! ברנז'ה: "סיבת פיטוריי אינה קשורה לסירוב לבצע משימה כלשהי, לא כל שכן משימה הקשורה בהתנתקות. קשה לי להאמין שמישהו מהעובדים והמנהלים המצויינים של אתר nrg העלה טענה מעין זאת. סיבת פיטורי הרשמית הינה 'שינויים בכח האדם במעריב'. שמחתי לשרת את אתר Nrg, אתר האינטרנט הטוב ביותר בישראל בכל משימה שהוטלה עליי".

ב-NRG סירבו להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully