וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיח טרים מונה למאמן מילאן

סוכנויות הידיעות

17.6.2001 / 23:46

המאמן הטורקי יחליף את צ'זארה מאלדיני, שסיים במקום השישי ולא הצליח להביא את מילאן לליגת האלופות. יובנטוס הודיעה רשמית: ליפי חוזר לאמן את הקבוצה


המאמן הטורקי פתיח טרים מונה היום (ראשון) באופן רשמי לתפקיד מאמן מילאן. בהודעה של המועדון שהתפרסמה באתר האינטרנט של הקבוצה, נמסר שטרים ייכנס לתפקידו החל מ-1 ביולי.

טרים, בעבר מאמן נבחרת טורקיה, הוביל לפני שנה את גלאטסאראי לזכייה בגביע אופ"א. בתחילת העונה החולפת הוא מונה לתפקיד מאמן פיורנטינה, אך עזב בפברואר אחרי חילוקי
דעות עם ראשי הקבוצה.

מילאן פיטרה את המאמן אלברטו זקארוני במארס ומינתה לתפקיד המאמן הזמני את צ'זארה מאלדיני, בעבר מאמן נבחרת איטליה. מילאן איכזבה העונה, אחרי שסיימה במקום השישי ותיעדר בעונה הבאה מליגת האלופות.


יובנטוס הודיעה רשמית: ליפי חוזר לאמן את הקבוצה

יובנטוס הודיעה היום, מיד עם סיום הליגה האיטלקית, שהיא מחליפה את המאמן קארלו אנצ'לוטי במאמנה הקודם, מרצ'לו ליפי. נשיא הכבוד של יובנטוס, אומברטו אניילי, אמר היום שהסיבה העיקרית לעזיבתו של אנצ'לוטי נעוצה בכך שלמאמן הצעיר "היה קשה לעבוד בעיר, בה רוב האוהדים והתקשורת היו למתנגדיו".

אנצ'לוטי עצמו אמר שהוא מאוכזב מהחלטת יובנטוס להיפרד ממנו, אחרי שהצעיד את הקבוצה למקום שני בליגה פעמיים רצופות. "אני גאה בכך שהיה לנו סיכוי להיאבק על תואר האליפות עד היום האחרון", הוסיף אנצ'לוטי.

ליפי אימן את יובנטוס בין השנים 1994 ל-1999 וזכה עימה בשלוש אליפויות איטליה וגביע אירופה לאלופות (1996). הוא עבר לאמן את אינטר בקיץ 1999, אבל פוטר בתחילת העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully