וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטת חשודה שהזמינה פרטי שיחות של בעלה

14.7.2005 / 0:02

אוסנת אלון-לאופר נחקרה באזהרה בחשד שפנתה לחוקר הפרטי אברמסון כדי לבדוק אם בן זוגה, מפקד כלא, מנהל קשר רומנטי

אוסנת אלון-לאופר, שופטת בית משפט לענייני משפחה בבאר שבע, חשודה כי הזמינה פרטי שיחות פלאפון של בעלה מחוקר פרטי, כדי לבדוק אם הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית.

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, נתן בימים האחרונים את אישורו לחקור את השופטת, והלילה היא נחקרה באזהרה במשרדי היחידה המרכזית במחוז תל אביב.

השופטת חשודה שהזמינה מהחוקר הפרטי אמיר אברמסון פרטי שיחות של בן זוגה, מפקד כלא נפחא. החוקר העיד כעד מומחה במשפטים שניהלה השופטת. בקול ישראל דווח, כי המשטרה חושדת כי השופטת שלחה את תדפיסי השיחות האלה לנציב שירות בתי הסוהר עם מכתב אנונימי וכתבה: "תראה איזה מושחת הוא ועם מי הוא בקשר". החוקר הודה בחקירה במעשים, והפליל, לכאורה, את השופטת.

הפרשה נחשפה בתחילת השבוע בעת מעצרם של שלושה חשודים: עובד פלאפון אייל זיסקינד, החשוד בהוצאת פרטי השיחות; החוקר הפרטי רן נחשון, החשוד בקבלתן; ורפי אליאסי, החשוד שתיווך ביניהם. לפי החשד, השלושה עסקו בהוצאת פרטי שיחות מחברת טלפון סלולרי לצורך חקירות פרטיות שניהל החוקר. אף שבתחילה חשדו החוקרים כי מדובר בפרשיה ביטחונית, שכן פרטי השיחות שהוצאו נגעו לשוטרים ואנשי שב"ס, בהם רכז ביטחון, בסופו של דבר התחזק החשד כי מדובר בחקירות בענייני אישות.

אתמול הובא להארכת מעצר גם החוקר הפרטי אמיר אברמסון, שעל פי החשד עשה גם כן שימוש בפרטי השיחות. את החשודים מייצגים עורכי הדין: אבי עמירם, קובי סודרי ורונן רוזנבלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully