וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר ל-3 שוטרי מג"ב שהתעללו בפלסטינים

7.7.2005 / 10:35

בני טימסית, גיא צוריאל ושלומי מור-חיים נכנסו במרץ 2004 לדירה בלוד, והיכו ושדדו את יושביה - שוהים בלתי חוקיים מיטא

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עשרה חודשי מאסר על שלושה שוטרי מג"ב שהיכו והתעללו בשוהים פלסטיניים בלתי חוקיים בדירתם בלוד.

בני טימסית ממושב שתולים, גיא צוריאל מאריאל ושלומי מור-חיים מלוד הודו והורשעו, כי בחודש מרץ 2004 נכנסו שלא במסגרת תפקידם לדירה בלוד, שם לנו שמונת הפלסטינים מהכפר יטא שבאזור חברון. השוטרים היכו אותם וגנבו מהם מאות שקלים.

בקול ישראל דווח, כי שירות המבחן המליץ שלא לגזור עליהם עונש מאסר בפועל, אך השופט קבע כי מדובר באלימות ובשימוש מכפיר בסמכות. השוטרים חוייבו להשיב לפלסטינים את הכספים שגנבו מהם.

בכתב האישום נטען, כי צוריאל ומור חיים דרכו את רובי האם-16 שהיו ברשותם, והורו לדיירים לשכב, כשפניהם אל הרצפה. השלושה היכו אותם, באמצעות קני וכתות נשקם, בראשם. אחר כך ערכו חיפוש על גופם, בעטו ברגליהם והמשיכו לאיים עליהם בנשק. הם שדדו מהם את כספם, כ- 2,500 שקל ומכשיר טלפון נייד. לאחר מכן הם הורו לשמונת הפלסטינים לשכב על בטנם כשידיהם על עורפם, ובמצב זה בעטו ברגליהם, סטרו להם ואיימו עליהם כי מי שירים את ראשו או את ידו "יקבל כדור בראש".

עוד עלה מכתב האישום כי השוטרים שפכו שמן וסוכר על רגליהם של הפלסטינים, הורו להם לבצע "שכיבות סמיכה" והפילו את אחד הפלסטינים, שהוא גדול מימדים, על שאר השוכבים על הרצפה. כששבו לבסיסם, חילקו ביניהם את הכסף ששדדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully