וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון זוכה

רויטרס

14.6.2005 / 0:02

חבר המושבעים זיכה את הזמר מאשמת התעללות מינית בילד בן 13, השקייתו באלכוהול וקשירת קשר לחטיפתו. מעריציו של ג'קסון חוגגים

חבר המושבעים הדן במשפטו של הזמר מייקל ג'קסון זיכה את הזמר מכל עשרת סעיפי האישום נגדו. בין היתר, זוכה הזמר מאשמת התעללות מינית בילד בן 13 חולה סרטן, גווין ארוויזו, השקייתו באלכוהול כדי לנצל אותו וקשירת קשר כדי לחטוף אותו.

חבר המושבעים התכנס לפני שבעה ימים, בתום המשפט שארך ארבעה חודשים. בעת קריאת פסק הדין של חבר המושבעים קראו מעריציו קריאות שמחה מחוץ לאולם בסנטה מריה, קליפורניה. בתוך בית המשפט, שהיה עמוס בעיתונאים וצופים, מחה ג'קסון את עיניו בממחטת נייר לבנה כשיושבת ראש חבר המושבעים הקריאה את פסק הדין.

כשג'קסון יצא מבית המשפט הוא נראה המום, אבל הניף את ידיו לעבר מעריציו ואף הפריח לעברם נשיקה. ג'קסון נכנס למכוניתו ויצא לעבר ביתו בחוות נוורלנד.

משפט ג'קסון נמשך כבר שלושה חודשים וחצי, ובמהלכו האזין חבר המושבעים ליותר מ-130 עדים. רשימת עדי האופי שהציגה ההגנה כללה את ידידתו הקרובה של ג'קסון, אליזבת טיילור, הזמרים דיאנה רוס וסטיווי וונדר. השחקן מקולי קאלקין טען כי ההאשמות כלפי ג'קסון מגוחכות וכי הוא מעולם לא נגע או תקף אותו מינית כששהה בחוותו לפני כתשע שנים, בהיותו בן 15.

בסוף השבוע הודיעו המושבעים כי ייתכן שיצטרכו להגיע ל-20 החלטות שונות בענייניו של ג'קסון. דיוניהם של המושבעים נמשכו לאורך השבוע האחרון והסתכמו ב-32 שעות.

בשלב הטיעונים המסכמים, ניסה סניגורו של ג'קסון לשכנע את המושבעים שהזמר הוא קורבן תמים של משפחה שהחליטה להפליל אותו בכל מחיר. התביעה, לעומת זאת, ניסתה להציג את ג'קסון כפושע מין מסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully