וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר הפיל האתר למען יגאל עמיר

13.6.2005 / 16:17

מפיל האתר "פתחון פה", שהוקם על ידי אחיו של רוצח ראש הממשלה, אמר כי שיבש פעילות האתר מכיוון שדרכו של עמיר פסולה

אתר הבית של משפחת יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, הופל היום על ידי האקר. בגלי צה"ל דווח, כי מפיל האתר אמר, שהפיל את האתר מכיוון שדרכו של עמיר פסולה. את משפחת עמיר כינה ההאקר: "מפלצות".

אמיתי עמיר, אחיו בן ה-18 של יגאל עמיר, הקים באחרונה את אתר האינטרנט הרשמי של משפחת עמיר, הנקרא "פתחון פה". האתר נועד להציג את אחיו, יגאל וחגי, ב"אור אחר מזה שהם הוצגו עד כה בתקשורת".

לדברי אמיתי עמיר, הוא הקים במהלך החודש האחרון את האתר, לאחר שהצליח ללמוד כיצד בונים אתרים ברשת האינטרנט: "הרעיון של האתר הוא להראות בין השאר גם את משפחת עמיר באופן שאף פעם לא ראו אותה בתקשורת. תמיד מציגים אותנו באור שלילי והציבור לצערי שותק על אי הצדק הבסיסי שנעשה כלפינו. הציבור עובר תהליך של שטיפת מוח וברוב המקרים אף אחד לא דואג להביא לו את הצד השני. אחת המטרות של האתר היא אולי גם לעזור ליגאל ולחגי", אמר. אמיתי שוחח אמש עם אחיו, רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר, וזה בירך אותו על היוזמה.

באתר נטען למשל כי ההתנקשות בראש הממשלה יצחק רבין תוכננה בידי עמיר מיד עם החתימה על הסכם "אוסלו א'" וללא קשר ל"פעילותם של אנשי שב"כ או להסתה הגואה". זאת, לאחר שבשנת 93' השתתפו האחים עמיר בחתונה שבה התארח גם רבין. בתום החתונה, כשראש הממשלה עזב, התמרמר הרוצח באוזני כל "שפיספס את ההזדמנות הקלה לפגוע בראש הממשלה".

אמיתי עמיר לומד בישיבה תיכונית, ולדבריו, הוא עדיין אינו יודע אם יתגייס לצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully