וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי חשוב שנשארתי אלוף"

אתר ספורט 5 בשיתוף

7.6.2005 / 12:20

קשה להאמין שגל פרידמן יראה שוב פעם את המדליות האולימפיות שנגנבו מביתו, אבל נראה שהוא מתגבר (וידיאו)

בשעות הבוקר היום נפרץ בית הוריו של גל פרידמן בכרכור. מן הבית נגנבה הכספת ובה שתי המדליות האולימפיות - הארד מאולימפיאדת אטלנטה ומדליית הזהב מאתונה. המשטרה הגיעה בשעות הצהריים למקום, ובשעה זו היא מתחקרת את גל ובני המשפחה.

בראיון לגלי צה"ל תיאר פרידמן את שראה: "הגעתי הבייתה בסביבות 11:30 ויכול להיות שהפורצים ראו אותי. ראיתי את האורות דלוקים וידעתי שמשהו לא בסדר. ראיתי משקפי הוקי זרוקות על הרצפה. התקשרתי לאמא והיא הגיעה מייד. רק אחרי 20 דקות הבנתי שהמדליות נגנבו. השודדים ממש קדחו בקיר ותלשו את הכספת.

"אני מקווה שיצליחו למצוא לפחות את המדליות למרות שאני יודע שבדרך כלל הם לא מוצאים. אני מאמין שאם המשטרה תפנה את כוחותיה לחיפוש את המדליות הן יימצאו".


בראיון ל"חדשות הספורט" הוסיף גל פרידמן: "דבר ראשון דאגתי למחשב. כנראה שהפתעתי אותם כשנכנסתי הביתה כי הוא היה על הרצפה. אני מקווה שהגנבים לקחו את כל תכולת הכספת בלי לדעת מה יש בפנים ושהם יחזירו את המדליות דרך ההד התקשורתי. הדבר החשוב הוא שנשארתי האלוף. זה לא ששללו ממני את המדליות, לקחו לי אותן".


אחיו של גל, יובל, אמר לוואלה! ספורט: "כנראה שהפורצים חדרו לבית בשעות הבוקר כשאמא לא היתה בבית. כשחזרנו ראינו חור בקיר דרכו חדרו הפורצים אל הכספת, בה שכנו המדליות. גל לקח את זה די קשה, אבל מאז שהאירוע קרה אין לו זמן לנשום".


אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי פנה לוועד האולימפי הבינלאומי כדי לבדוק האם ניתן יהיה לשחזר את שתי המדליות של גל ולהעניק לו אותם מחדש. "לא יודע אם יש לזה תקדים בעולם. אני פונה שוב לגנבים ומבקש מהם להפעיל את שיקול הדעת כי יש כאן ערך רגשי עצום. אף אחד לא יקנה מהם את המדליה בשוק. אם הם ירצו אנחנו מוכנים לתווך בנושא. הם יכולים להתקשר למשרדי הוועד האולימפי 03-6498387". פרידמן עצמו ביטל את האפשרות של החלפת המדליות ואמר: "זה לא אותו דבר. יש להן ערך סנטימנטלי עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully