רשת בורגראנץ' משיקה סדרת ארוחות מיני ראנץ' המבורגרים קטנים וצ'יפס במגוון טעמים: ספרדי רגיל/פיקנטי, דבש דיג'ן, צ'ילי מעודן וראנץ' רגיל. היקף ההשקעה הכולל במהלך עומד על כ-500 אלף דולר.
קהל היעד העיקרי אליו פונה בורגראנץ' עם ארוחת מיני ראנץ'' הוא בני נוער בגילאי 12-18, וקהל משני של חיילים, צעירים, סטודנטים ומשפחות.
שמוליק אפל, מנכ"ל בורגראנץ' אמר כי "הפעילות האסטרטגית שלנו תיצור בידול על פני המתחרים בשוק, ותייצר העדפה של הצרכנים למוצרי בורגראנץ' במגמה להגדיל את תחום ההמבורגרים בכלל ואת נתח השוק של בורגראנץ' בפרט".
לדברי חגית קמין סמנכ"לית השיווק של הרשת, "ישנם מספר יתרונות בהזמנת ארוחת מיני ראנץ' והמרכזי שבהם הוא, שליטה בכמות ההמבורגרים שהלקוח רוצה. יתרון נוסף: גיוון של מספר טעמים בארוחה אחת".
החדרת הסדרה החדשה לשוק תלווה בקמפיין בהיקף של 350 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" יעלה בערוצי הטלוויזיה, בקולנוע ובעיתונות כמו כן ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ נרחבת בסניפי הרשת.
מיני המבורגרים בבורגראנץ'
כתב וואלה! עסקים
6.6.2005 / 15:34