וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם רודברג לתיאטרון צה"ל

רן שחק

6.6.2005 / 14:39

פרסום ראשון: לאחר אין ספור תלאות ותמרונים בתהליך החיול, תנחת הטוראית הנוצצת במקום בו רצתה מלכתחילה

היא לובשת מכנסיים בגובה הפופיק אמנם רק כחודש וחצי, אך בתקופה הקצרה הזו הספיקה טוראית אגם רודברג לספק אין-ספור כותרות באשר לתהליך החיול שלה ושיבוצה. כזכור, כבר בשנה שעברה וכן לפני מספר חודשים, בטרם גיוסה, נפסלה מועמדותה של אגם לתיאטרון צה"ל, מסיבות שונות.

לאחר הגיוס שובצה בחיל-חינוך, תוך שהיא מגששת אחר תפקיד נחשק (לפחות כמוה). רודברג נשלחה לשיחה עם רמ"ד הלהקות הצבאיות, ישראל וולמן, שסירב לקבל אותה בבגלל שלא עברה אודישנים כשאר חיילי התיאטרון וכי היא אינה ראויה, לטענתו. בהמשך נשלחה רודברג לראיון קבלה בגל"צ. מקורות בתחנה סיפרו לוואלה! כי מפקד גל"צ, אבי בניהו, סירב לקבל את הטאלנטית בכדי שלא למשוך תשומת לב שאינו מעוניין בה לתחנה. מיואשת, שבה אגם האהובה לשיחה עם רמ"ד הלהקות, שלבסוף הסכים לקבלה.

לוואלה! נודע כי וולמן נאלץ לקבל את רודברג אחרי שקיבל הוראה כזו מהממונים עליו. אחרי מסעה המפרך הגיעה אתמול רודברג לחזרה ראשונה בתיאטרון צה"ל, שם תבלה את השנתיים הקרובות של חייה.

גילי כהן, דוברה של רודברג, סירב להגיב לכתבה. מדובר צה"ל נמסר: "מטעמי צנעת הפרט אנו מנועים לפרט לגבי החיילת. עקרונית בחינות לתיאטרון צה"ל נעשות במסגרת קדם צבאית אולם בשל מחסור בכח אדם, מלש"בים שלא היו יכולים לסיים את תהליך המיון לתיאטרון צה"ל טרם גיוסם אושר להם להמשיכו לאחר גיוסם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully