וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי ועדת האיתור של דירקטוריון חברת החשמל תפרסם מחר מכרז לתפקיד המנכ"ל

שרון קדמי

1.6.2005 / 15:23

זאת לאחר שהמנכ"ל המכהן - יעקב רזון, הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה; הדירקטוריון קבע שכהונת רזון תוארך עד שיימצא מנכ"ל חדש ומשמעות ההחלטה היא כי רזון ימשיך בכהונתו לפחות חצי שנה



המאבק על אחד המינויים החשובים והטעונים במשק התקדם שלב. דירקטוריון חברת החשמל יפרסם מחר כצפוי מכרז לבחירת מנכ"ל לחברת החשמל, זאת לאחר שהמנכ"ל המכהן - יעקב רזון, הודיע כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בחברה. בראש ועדת האיתור שמינה הדירקטוריון עומד יו"ר הדירקטוריון, שלמה רוטמן, וחברים בה הדירקטורים דן אלמן, איזי תפוחי ושלומית ברנע.



בישיבת מליאת הדירקטוריון שהתקיימה השבוע, הוצג לדירקטורים הליך איתור המנכ"ל לפרטיו. רוטמן הדגיש במהלך הדיון כי מדובר בהליך שיטתי, מקצועי ושקוף המתבסס על כל הוראות החוק והנחיות היועץ המשפטי לממשלה.



לדבריו, אפשר שההליך יימשך זמן מה, בשל מורכבותו. עוד הבהיר כי כאשר ועדת האיתור תשלים את עבודתה היא תביא את המלצותיה בפני מליאת הדירקטוריון. בענף החשמל מעריכים כי תהליך האיתור ייארך מספר חודשים ובסופו יובא המועמד או המועמדים המתאימים לאישור שרי האוצר והתשתיות. לטענת הגורמים, מאחר שאין הסכמה רבה בין השניים, לא מן הנמנע כי התהליך יימשך זמן רב.



הארכת התהליך לא תותיר את חברת החשמל ללא מנכ"ל, מאחר שדירקטוריון חברת החשמל אישר בשבוע שעבר את הארכת כהונתו של רזון. הדירקטוריון קבע שכהונת רזון תוארך עד שיימצא מנכ"ל חדש ומשמעות ההחלטה היא כי רזון, שהודיע לפני כמה חודשים על פרישתו לאחר חמש שנים, ימשיך בכהונתו לפחות חצי שנה נוספת עד חודש מארס 2006.



בין השמות השונים שעלו באחרונה כמועמדים אפשריים לתפקיד - אלוף גבי אשכנזי, אלוף (במילואים) אורי שגיא, תא"ל (במילואים) אריה מזרחי ומפקד המחוז הצפוני של המשטרה לשעבר, ניצב (בדימוס) יעקב בורובסקי, אלוף (במילואים) עמוס מלכה וח"כ אפרים סנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully