וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב גלדוף הודיע על הליין אפ הסופי של "לייב 8"

31.5.2005 / 16:52

בוב גלדוף הכריז במסיבת עיתונאים ברשת סקיי על הליין אפ הסופי של "לייב 8", שיתקיים כעוד חודש בהייד פארק. בין המשתתפים: מדונה, יו-2 ורובי וויליאמס

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בשלישי אחה"צ, הכריז בוב גלדוף, כשלצדו יושב אלטון ג'ון, על מופע הצדקה הענק "לייב 8", שיצא לדרך עשרים שנה אחרי ה"לייב אייד" המקורי. במסיבת העיתונאים, חשף גלדוף סוף סוף את הליין אפ הסופי, הכולל נציגות אייטיז מרשימה, ושם קץ לחרושתה שמועות ברחבי האינטרנט והתקשורת בחודשים האחרונים.

גלדוף אמר כי ה"לייב 8" נועד לסיים את מה שהתחיל ה"לייב אייד". "עשרים שנה אחרי ה'לייב אייד', אנו שוב מוצאים את עצמנו בנקודת משבר פוליטית". גלדוף הרחיב כי מדובר במופע צדקה שנועד לעורר מודעות למצוקת העולם השלישי בכלל ולאפריקה בפרט, להילחם לביטול החובות של מדינות אלו למדינות העולם הראשון ולצמצום הפערים הכלכליים והחברתיים בעולם. בהתאם, המופע יתקיים תחת הסלוגן “Make Poverty History”. "לייב 8" יתקיים בהייד פארק ב-2 ליולי, ארבעה ימים לפני התכנסותן של חבר המדינות המתועשות בסקוטלנד (G8).

גלדוף הכריז כי המופע יתקיים בו זמנית בחמש מדינות שונות: לונדון, פריז, ברלין פילדלפיה ורומא. ההופעות יועברו בין המדינות השונות באמצעות מסכי ענק.

בלונדון יופיעו פול מקרטני, יו-2, מדונה, הקילרז, סנופ דוג, מריה קארי, ולווט ריוולוור, הקיור, סנואו פטרול, סטינג, קולדפליי, מיוז, REM, דיידו, רובי וויליאמס, ג'וס סטון, רייזורלייט, קין, סיזר סיסטרז, סטריאופוניקס, אנני לנוקס, אלטון ג'ון וגלדוף עצמו.

בברלין: א-הא, לורן היל, קרוסבי סטילס ונאש, בריאן ווילסון.

רומא: דוראן דוראן, פיית' היל, טים מקגרו וחבורת אמנים איטלקיים.

בפריז יופיעו פלסיבו, ג'מירקוואי, קרייג דייוויד ויוסו נ'דור.

פילדלפיה: בון ג'ובי, וויל סמית, דייב מתיוס בנד, ג'יי-זי, פאף דדי, מארון 5, פיפטי סנט, רוב תומאס וסטיבי וונדר.

הכניסה למופע אמנם תהיה בחינם, אך בכל זאת מוגבלת על בסיס מקום. על כן תיערך ב-6 ליוני הגרלה באמצעות SMS להבטחת מקום.

בניגוד לחרושת השמועות, מתברר כי פינק פלויד לא יתאחדו במופע צדקה זה. גם איחודן האפשרי של הספייס גירלז התגלה גם כשמועה לא מבוססת. המעריצים יצטרכו לחכות להזדמנות אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully