וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטר מפצעיו התינוק חיים יהודה שוהם

11.6.2001 / 13:19

שישה ימים נלחם הפעוט על חייו; נפגע אנושות מאבנים שהושלכו על מכונית הוריו; השם 'חיים' הוסף לשמו, בתקווה לנס; מסע הלוויה ייצא הערב ממשרד ראש הממשלה; ייקבר בישוב שילה


התינוק יהודה חיים שוהם נפטר היום לאחר שישה ימים בהם נאבק על חייו. התינוק נפצע אנושות מפגיעת אבנים שהושלכו על מכוניתם של הוריו. אמש חלה הדרדרות במצבו והרופאים בבית החולים הדסה הגדירו את מצבו "אנוש וחסר תקווה". יהודה חיים שוהם יובא הערב לקבורה בבית העלמין בישוב שילה. מסע הלוויה ייצא מרחבת משרד ראש הממשלה בשעה 19:00.

ראש הממשלה, אריאל שרון, ביקר אתמול את התינוק ומשפחתו בבית החולים. אביו, בני שוהם, פנה ולשרון ואמר לו: "יש לך את הכח להציל את עם ישראל. זה הזמן לעשות מעשה". שרון התפלל ובפניו ניכר הזעזוע, הוא גם התקשה להחניק את דמעותיו. בשקט שהשתרר בחדר זעקה האם: "תתפללו! בזכות התפילה שלכם אפשר שיהיה נס". בין שרון לבני המשפחה כמעט ולא הוחלפו מילים, שרון עבר ולחץ את ידיהם, עמד בשקט ולבסוף עזב את המקום.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים הדסה עין כרם, פרופסור קלמן גויטיין, אמר אתמול כי גבר החשש לחייו של הפעוט, זאת בגלל הפגיעה הקשה במוחו. הוא דיווח להורים, בת שבע ובני, על מצבו: "אנחנו לא מסתירים דבר מבני המשפחה והם ערים למה שקורה לילד. הם הגיבו קשה מאוד, אך עדיין מאמינים לנס. אולם, לדאבוני הרב יש עדיין גבולות גם למה שהרפואה יכולה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully