וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן-גביר הגיש תלונה בגין הסתה נגד הזמר מוקי

22.5.2005 / 15:31

בראיון ל"תזה", אמר מוקי, כי "צריך לשבור את העצמות למתנחלים החארות ולהעמיסם על משאיות". תלונה הוגשה גם ע"י חברי תא כתום

פעיל הימין הקיצוני, איתמר בן-גביר, וסטודנטים המשתייכים ל"תא הכתום" באוניברסיטת ת"א, הגישו תלונות במשטרה נגד הזמר מוקי, בגין הסתה. בעת הגשת התלונה, אמרו אנשי תא כתום, כי "בעת רגישה כזו חובה על אנשים להיזהר בלשונם ולהימנע מאמירות המעודדות פעילות אלימה". בן-גביר אמר לערוץ 7, כי "מוקי עבר עבירות של הסתה, עידוד למעשה אלימות וזילות בית משפט".

התלונות הן כתגובה לראיון נוקב שנתן הזמר לעיתון אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב "תזה". הראיון נערך לקראת יום הסטודנט שיחול השבוע בקמפוס, בו יופיע מוקי.

בראיון שוטח מוקי את משנתו הפוליטית ומתייחס בעיקר לתוכנית ההתנתקות. "החארות האלו", אומר מוקי כשהוא מתכוון למתנחלים, "זו קבוצה של קיצוניים שמאיימים במלחמת אחים ובאלימות. אני מציע יומיים של עוצר צבאי על כל המדינה. שיגיעו משאיות לשטחים, יעמיסו את המתנחלים ויסגרו עניין. צריך לשבור להם את העצמות, להעמיס אותם במשאיות, לזרוק אותם באיזה פינה ולסתום להם את הפה".

עוד אמר, כי "המתנחלים, התיישבו במקום שהוא חוקית לא חלק מארץ ישראל. למה אני, אני (!) צריך לשלם להם. מה קרה?! למה זה שונה כשזה יהודים? מדינת חוק, יורה באזרחים מפגינים, ובאזרחים מפגינים מסוג אחר היא לא יורה. זה מתכון לאנרכיה, לאלימות".

בין היתר התייחס הראפר שהוציא לאחרונה את אלבומו החדש "עוקף מלמעלה", למצב החברתי במדינה והתייחס לבעלי השררה. "הם מתעללים בנו כמו בעדר כבשים. דופקים אותנו כל הזמן. את רואה ביום שישי אנשים אוכלים מהזבל, ולא אחד או שניים - עשרות. ואז אתה יוצא החוצה, ורואה יגוארים ופורשים ברחוב, כאילו כולם פה מליאנים...מעמד הביניים כאן נשחק. ארץ בלי חוק, בלי דין ובלי דיין, שחיתות, מינויים פוליטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully