וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אכ"א לשעבר: נעדרי צה"ל אינם בחיים

20.5.2005 / 8:44

גיל רגב מעריך, כי רון ארד אינו חי כבר זמן רב, וכי נהרג בתאונה טרגית. לדבריו, הדברים לא נאמרו למשפחות "כי זה לא נוח"

ראש אכ"א לשעבר, אלוף (מיל) גיל רגב טוען בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות", כי "נעדרי צה"ל אינם בחיים". רגב, ששימש עד לאחרונה כאחראי על נושא הנעדרים, מעריך, כי רון ארד אינו חי כבר זמן רב וכי "נהרג כנראה בתאונה טרגית, ששוביו לא התכוונו אליה". לדבריו, "הגיע הזמן לשים קץ לאשליה". הוא מוסיף כי לא אמרו את הדברים באופן רשמי למשפחות "כי זה לא נוח".

עוד טוען רגב בראיון, כי הסיבה לכך שנעדרי סולטן יעקוב אינם מוגדרים כחללים הינה עתירת המשפחות לבג"ץ, ואולם כל הגורמים הרשמיים הגיעו למסקנה כי הם נפלו בקרב. הוא מציין, כי הסיבה להשארת מעמדם כנעדרים היא שמעמד זה נותן למשפחות אמונה, ומבטיח השקעת מאמצים רבים בחיפושים. לטענתו, על מנת לשנות את סטטוס הנעדרים לחללים יש להחזירם לישראל. לדבריו, "המדינה עושה, אך לא מספיק". רגב טוען, כי אמר את הדברים גם בהיותו ראש אכ"א, וכי רבים מסכימים עם עמדותיו.

עו"ד אליעד שרגא, פרקליטה של משפחת רון ארד, אמר לגלי צה"ל בתגובה לראיון, כי "כל עוד לא הוכח שנעדרי צה"ל אינם בין החיים, כל אחד יכול להניח מה הוא רוצה, אנחנו ממשיכים לחפש עדויות על מקום המצאו של רון ארד".

שרגא הוסיף, כי "יש עדיין סימן שאלה גדול, ואני לא חושב שלמישהו יש איזשהוא פיתרון חד-ערכי. מגיע הרבה מאד מידע ואני מאד מקווה שבעקבות ניתוח המידע ובעקבות מידע נוסף שיגיע, נצליח לקבל את אותו טלפון זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully