וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה מפרסמת: מחירון הסמים המעודכן

16.5.2005 / 15:25

לאתר של הרשות הלאומית למלחמה בסמים עלתה טבלה המפרטת את מחירי הסמים השונים ברחבי הארץ. אז כמה עולה סוליית חשיש?

רוצים לדעת איפה הכי זול לקנות מנת קוקאין בארץ, או מה ההבדל במחיר בין סולית חשיש בדרום לצפון? המדינה תספר לכם. באתר האינטרנט של הרשות הלאומית למלחמה בסמים, שעל דגלה חרוט המאבק בשימוש בסמים, עלתה לאחרונה טבלה המפרטת את מחירון הסמים השונים במקומות שונים ברחבי הארץ.

גורמים בעולם התחתון אמרו ל"ידיעות אחרונות", כי מאז העלתה הרשות את המחירון באתר הפכו חייהם של המשתמשים ושל הסוחרים קלים בהרבה. אין יותר עמידה על המקח, רק מחירי שוק לפי ה"תעריפים הרשמיים", של המדינה.

כך, אם חשקה נפשכם באצבע חשיש, מומלץ על פי הטבלה לקנות אותה בגליל או בנגב שם היא תעלה רק 100-50 שקלים. בתל אביב, לעומת זאת, המחירים מאמירים, ועל אותה אצבע תשלמו 200-150 שקלים.

קילוגרם קוקאין עולה בגליל 240 אלף שקלים ובירושלים רק 211 אלף ו-500 שקלים. 50 טבלאות אקסטזי (דרך האתר אין מידע על כמות פחותה מזו של טבלאות) הכי זולות במרכז, שם ניתן להשיג אותן בשבעה שקלים בלבד. לא מומלץ לקנות את הטבלאות בגליל שם תוכלו לשלם אפילו 50 שקלים בעבורן.

"קשה לי להאמין שסוחרי סמים גולשים באינטרנט כדי למצוא מחירון לסמים שנבנה בעצם על סמך המחירים שלהם", אמר בתגובה מנכ"ל הרשות למלחמה בסמים, חיים מסינג. "עצוב גם לראות שמתייחסים בהומור לסוחרי סמים המרעילים את הנוער. אין הבדל בין מנת סם שעולה 100 שקלים לאחרת העולה 150 שקלים. אין מחיר להרס. הגיע הזמן שחברה החפצה חיים תוקיע ותסמן באות קין את כל הסוחרים, הפושרים והאחרים, החיים מסחר בסמים, ולמעשה, מהרג של בני אדם".

בינתיים, בעולם התחתון מחכים לרגע בו תפורסם באתר אינטרנט זה או אחר מפת מוקדי המכירה של הסמים עם שעות קבלת הקהל, ואולי אפילו דף קשר שייקל על קביעת המפגשים בין הדילרים ללקוחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully