וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאודורנט אבן אקולוגי

אדר ריכטר

30.3.2005 / 17:56

חקלאי מחוספס שמזיע בשמש ועלמת חן שעובדת בניאונים החליפו את הדיאודורנטים עתירי הבושם בדיאודורנט מינרלי מאבן, והם מדווחים על שחרור מריח זיעה ומבעיות מצפוניות ל-24 שעות

מחקרים עדיין לא הוכיחו את זה, אבל ההיגיון הבריא בעינו עומד: כימיקלים, דטרגנטים, בשמים מלאכותיים וחומרים קוטלי חיידקים, שניתן למצוא בכל דיאודורנט מצוי, הם לא חומרים שבלוטות הלימפה, השוכנות בבטחה מתחת לשחי שלכם, היו שמחות לפגוש בסמטה חשוכה. מסרטן? לא אמרנו. מזיק? אולי. משהו שהייתם מעדיפים להימנע ממנו? כנראה שכן.

כאלטרנטיבה בריאה יותר אנו מביאים בפניכם את אבן הדיאודורנט המינרלית– דיאודורנט אקולוגי, שכשמו כן הוא, נראה ומרגיש כמו אבן, נטול צבע או ריח ומכיל פוטסיום אלום, מים, מלחים ומינרלים. מקור האבן מהמזרח הרחוק והיא אינה מכילה אלומיניום כלורהידרט, זירקוניום או כימיקלים, בשמים, אלכוהול או אנטיפרפירנט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת למלח לעשות את העבודה ולהרוג בשבילכם את החיידקים המסריחים. השימוש לא יגרום לכם לגירויים בעור ולא לכתמים בבגדים.

קצה האבן מעוגל, כמו בדאדורנט רגיל, כדי להשתמש בו יש להעביר את האבן על גוף רטוב או להרטיב את קצה האבן עצמה. האבן טובה לשימוש באזור השחי ואפילו בכפות הרגליים, והיא מגינה מפני ריחות זיעה למשך 24 שעות. נסיין חקלאי, בנוי לתלפיות, ששופך לאגר בעבודה מאמצת בכרם, כמו גם חברתו קלת המשקל המעבירה את יומה במשרד הממוזג, מדווחים שניהם על תוצאות מרשימות והצלחה בניטרול ריח הזיעה.

במבט ראשון המחיר מופרז: 51 ¤ לאריזה של 150 גר', אבל אסור לשכוח שזוהי אבן, שמתכלה באיטיות רבה, והיא יכולה לשמש אתכם במשך שנה, אם לא יותר.

להשיג בחנויות הטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully