וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית מציעה שירותי שריפת גופות

10.3.2005 / 11:41

חברת "עלי שלכת", מספקת שירותי קבורה מלאים הכוללים גם בניית אחוזות קבר, הפקת טקסי לוויה והנצחה ועורכי דין לביאור צוואות. בכלל זה, ע"פ "מעריב", יוכלו אבלים לשרוף את המנוח

חברה ישראלית חדשה תספק מגוון שירותים עבור הנפטרים ובני משפחותיהם, החל מחניטה, הטסת הגופה לחו"ל ובניית אחוזת קבר וכלה בשריפת הגופה. ב"מעריב" דווח, כי מטרת החברה "עלי שלכת", היא להסיר מעל המתאבלים את הנטל הביורוקרטי, יחד עם מתן האפשרות לערוך טקס פרידה מכובד מהמנוח, כזה שלא ישאיר דברים שלא נאמרו.

שלושת השותפים המנהלים את החברה מציעים חבילות שלמות לתכנון הלוויה והנצחת המת. החבילות כוללות: אמבולנס, קירור הגופה, מודעות אבל, הזמנות כסאות, פרחים, מערכת כריזה, בקבוקי מים, חלקות קבר, מצבות ושירותי רואי חשבון ועורכי דין (להתמודדות עם צוואות), פסיכולוגים (להתמודד עם האבל) ומפיקי טקסים שיעזרו בתכנון הטקס על קטעי הקריאה שבו וההספדים.

החברה עוסקת גם בשירותי הנצחה. שנים אחרי המוות, תספק החברה ארכיטקטים שיבנו אחוזות קבר, אדריכלי גינה, צלמים שישחזרו תמונות ומפיקי סרטים שיערכו סרטים להנצחת המנוח.

בימים אלו הגיעה לארץ המשרפה הראשונה. מחיר שריפת הגופה עומד על 1,200 שקלים בלבד. את האפר יוכלו האבלים לפזר, באמצעות החברה, גם באוויר ממטוס או בים בשיט יאכטה. יש לציין, כי על-פי ההלכה היהודית, חל איסור מוחלט על שריפת גופות. מחיר חבילת קבורה בסיסית (לא כולל שריפה ובקשות מיוחדות) - כ-18 אלף שקלים.

כתבה בנושא תשודר מחר בתוכנית "אולפן שישי" בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully