וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 מורים חשודים שסיפקו סמים לתלמידים

20.2.2005 / 17:40

מחנך, מורה לאנגלית, וסייעת חינוכית מאיזור השרון, נעצרו בחשד שתלמידים שבאו לביתם לשיעורי עזר קיבלו מנם סמים. על קירות הבית נמצאו ציורים של צלבי קרס ותמונות אלימות

מחנך כיתה, מורה לאנגלית, ובת שירות לאומי, המשמשת כסייעת חינוכית ממוסד חינוכי באיזור השרון, חשודים בשידול, הדחה, ואספקת סמים לתלמידים מהמוסד ומחוצה לו. כמו כן, הם חשודים בשימוש עצמי בסוגיי סמים שונים.

בפעילות יזומה של יחידת נוער ימ"ר מחוז מרכז, נעצרו בסוף השבוע והיום מחנך הכיתה המורה והסייעת. מעצרו של המחנך, 32 , הוארך בחמישה ימים, ומחר תובא המורה להארכת מעצר, בבית המשפט השלום ברמלה.

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שעלה חשד, כי תלמידים מהמוסד עושים שימוש ב"חגיגת"- סם שהוצא אל מחוץ לחוק לאחרונה. מעדויות התלמידים נמצא קשר בין אספקת הסמים למורים החשודים.

בחיפוש בדירת המחנך, נמצאו סמים. על קירות ביתו נראו תמונות וציורים המשויכים לכת השטן, צלבי קרס, ציורים של גופות מרוטשות, כתמי צבע דמויי דם, סכינים נעוצים וכיוצא בזה.

כתב "הארץ" רוני זינגר, מוסיף:

החקירה העלתה שהמורה, בן 32, נהג להזמין לביתו בתל אביב את תלמידיו בני 17 ו-18 כדי לעשן עמו סמים מסוג מריחואנה וחגיגת. עוד עלה כי המורה חילק את הסמים לתלמידיו בחינם, ולא סחר בהם בכסף.

החוקרים גבו עדויות של חמישה מתלמידיו של המחנך, אך על פי החשד הוא אירח בביתו תלמידים נוספים מבתי ספר אחרים. הנחקרים סיפרו כי המורה היה מציע להם להגיע לשיעורי עזר, אך המפגשים היו מתפתחים לבילוי משותף שבו עישנו סמים. לחוקרים התברר כי בפגישות לקחו חלק גם מורה לאנגלית מבית הספר, וכן בת שירות לאומי בת 22, שלימדה גם היא בתיכון.

החוקרים שבאו לביתו של המורה כדי לערוך בו חיפוש הזדעזעו מהמחזה שנגלה לעיניהם. "דבר כזה עוד לא ראיתי בימי חיי. זה פשוט היה בלתי נתפש", סיפר ל"הארץ" אחד החוקרים בפרשה, רס"ר חיים מזרחי. החוקרים גילו על כל קירות דירתו של החשוד תמונות וציורים שציורו על הקירות, ובהם נראים בין היתר בובה מרוטשת איברים, צלבי קרס, ושתי נשים הורגות גבר.

כשנשאל החשוד לפשר הציורים, הסביר כי תלמידיו ציירו אותם על הקירות, כפורקן לרגשותיהם. המורה אמר בחקירתו שאין לו הסבר למעשיו, וטען כי איבד כיוון ולא שלט במעשיו. הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה, ומעצרו הוארך בחמישה ימים.

המורה לאנגלית טענה כי השתמשה רק בחגיגת, אך אישרה שהתלמידים עישנו מריחואנה לידה. היא תובא מחר להארכת מעצר. המורה המחנך כבר לא מלמד בבית הספר התיכון בשרון, והוא עובד כיום במוסד חינוכי אחר בפתח תקוה. החשודה השלישית שוחררה בתום חקירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully