וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב אסון ורסאי: שרית חדד החליטה - לא עוד "לב זהב"

29.5.2001 / 7:46

הזמרת החליטה לא לבצע את שירה שנוגן בזמן קריסת רצפת אולמי ורסאי; מנהלה האישי אמר כי "באופן טבעי היא לקחה את זה מאוד קשה"; זוגות לפני חתונתם בודקים את בטיחות האולם

הזמרת שרית חדד החליטה להפסיק לבצע עוד את שירה "לב זהב", שנוגן בזמן קריסת רחבת הריקודים של אולמי ורסאי. בסרט הווידאו שתיעד את הרגעים האחרונים לפני האסון נראים החוגגים רוקדים לצלילי שירה של חדד כשבמהלכו קורסת הרצפה והחוגגים צונחים את שלוש קומות הבניין.

מנהלה האישי של שרית חדד, אבי גואטה, אמר אתמול ל"מעריב" כי "לא ידוע לי על בקשות של הקהל לא לנגן את השיר בחתונות, למרות שאני לא פוסל את האפשרות שזה קורה. שרית עצמה החליטה להפסיק לבצע את השיר בהופעות, בשלב זה". גואטה סיפר כי שרית חדד שמעה ממנו על השיר שהושמע ברגע האסון, "ובאופן טבעי לקחה את זה מאוד קשה. את צילומי הווידאו היא ביקשה לא לראות".

בקרב זוגות רבים האמורים להינשא בקרוב נוצרה בהלה בעקבות האסון והם בודקים כיצד יוכלו לשכנע את אורחיהם שמקום חתונתם בטוח מבחינה הנדסית. למרכז הבניה הישראלי הגיעו פניות רבות של זוגות לפני חתונה ששאלו שאלות על בטיחות האולם אותו הזמינו. המהנדס ראובן כץ אמר כי ניתן לבקש מבעל האולם לראות את תוכנית המהנדס והצהרה כי באולם אין תקרת פל-קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully