וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים היכו נשות "מחסום ווטש"

13.1.2005 / 19:33

בצה"ל שוקלים להפסיק את פעילות נשות הארגון בשטחים. היום התפתח עימות בין פעילות לבין חיילים במחסום קלנדייה שטענו כי הן מפריעות להם במשימותיהם. אתמול הפריעו הנשים במעצר חמוש

חיילים היכו במחסום קלנדייה שתי נשים מארגון "מחסום ווטש". כך דווח בקול ישראל. החיילים טענו כי הנשים מפריעות להם בעבודתם. עוד דווח כי הנשים נחקרות על-ידי המשטרה.

בתוך כך, שוקלים בצה"ל להפסיק את פעילותן של נשות הארגון במחסומים ברחבי שטחים, כך אומרים גורמי צבא. לדבריהם הפריעו אתמול הנשים למעצר פלסטיני במחסום קלנדייה. מאוחר יותר התברר כי האיש היה חמוש בסכין.

מנשות מחסום ווטש נמסר בתגובה: "צה"ל אינו מסוגל כנראה להתמודד עם החשיפה של המעשים הקשים שנעשים במחסומים ושל היות המחסומים אמצעי לענישה של כלל האוכלוסיה הפלסטינית שאינה מעורבת בלחימה. הפתרון היחיד הוא סילוקן של נשות מחסום ווטש כך שמציאות המחסומים תשאר נסתרת מהעין הציבורית".

קבוצת מחסום Watch נוסדה בינואר 2001 בעקבות הדיווחים בעיתונות על פגיעות בזכויות האדם של הפלסטינים העוברים במחסומי צה"ל ומג"ב בגדה המערבית. לטענת חברי הקבוצה, הסגר והכתר הממושכים על כפרים וערים בשטחים היוו זרז למשימתם -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully