וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ ימשיך להיות הבעלים של הפועל חיפה

תומר לוי

21.12.2004 / 10:20

כך קבע הבוקר ביהמ"ש ודחה למעשה את בקשת המפרקים להפסיק את עבודתו. תקציב הקבוצה יגדל במליון שקל נוספים

בקשה דחופה הוגשה אתמול למיכה לינדנשטראוס, נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, על ידי נציגיו של יואב כץ, לקראת ההכרעה על עתיד בעלות הקבוצה, בעימות שבין הפרקים ונציגי הבעלים כץ. דחה את בקשת המפרקים של הפועל חיפה להפסקת בעלותו של יואב כץ על הקבוצה והוא ימשיך כרגיל בתפקידו.

"מצבה של הפועל חיפה מצריך ביצוע פעולות ניהוליות דחופות. למנהלים נחוץ מרחב מחייה ושקט תעשייתי. כתוצאה מהבקשת המפרקים, נמנעת מהמנהלים האפשרות לפעול במהירות ובחדות. נגרם נזק לניהול ולקבוצה". במכתב מצויין כי הסיטואציה הזו עוזרת לעו"ד יואל גולדברג להציג עצמו כמפרק זמני של הקבוצה, למרות שהיא איננה תחת פירוק.

כץ אישר אתמול הגדלת תקציב הרכש במיליון שקלים. בימים הקרובים יגיעו למבחנים רוג'ריו קוריאה, בלם ברזילאי, ואברלוודו פיליקיס, חלוץ ברזילאי. בכוונת המאמן ניר לוין לפנות למכבי חיפה בנוגע למיכאל זנדברג, אליניב ברדה, או שי בירוק. נציגי האוהדים מתכוונים לשוחח עם כץ על מצב הקבוצה. במידה ולא יקבלו תשובות, יחרימו את משחק הבית הקרוב.

מחנה האימונים של הקבוצה נדחה במספר שבועות, כדי שג'ף טוטואנה ומזואוה אנסומבו שנמצאים בחופשה באירופה, יוכלו לקחת בו חלק. המטרה העיקרית במחנה היא גיבוש ופחות עבודה על חלקים מקצועיים. בקבוצה שוקלים להחזיר את שי דהאן, ששיחק בהפועל כפר סבא. בכירים שוחחו עם אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully