וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי גינת יערוך את "ידיעות אחרונות"

כתבת וואלה! חדשות

12.12.2004 / 9:44

פרסום ראשון: האייקון הטלוויזיוני יחליף את העורך המועזב משה ורדי. מקורבי גינת: הוא ימשיך במקביל להגיש את "כלבוטק" בערוץ 2

פרסום ראשון: רפי גינת ימונה לעורך "ידיעות אחרונות" במקום משה ורדי. מקורות המקורבים לעניין מסרו כי כהונתו של ורדי, המשמש כעורך הראשי של העיתון זה 11 שנה, תסתיים בחודשים הקרובים.

החלפתו של ורדי נובעת מכמה סיבות. אחת מהן היא שהעורך הוותיק הגיע לפני כשנתיים לגיל הפרישה (65), וסיום העסקתו יקל על בעלי העיתון להפסיק גם את העסקתם של בכירים נוספים. בעלי העיתון מעוניינים לרענן את שורות ההנהלה הבכירה.

גינת נחשב מקורב למשפחת מוזס, בעלת השליטה ב"ידיעות", בשל קשרי ידידות ארוכי שנים עם תמי מוזס. כיום הוא משמש כעורך וכמפיק של התוכנית "כלבוטק" ושל "בשידור חוקר" אצל הזכיינית רשת. "כלבוטק" החלה את דרכה בשנת 1974 בערוץ הראשון של רשות השידור ובשנות ה-90 עברה להיות משודרת ב"רשת". מקורבים לגינת מסרו כי בכוונתו להמשיך ולהגיש את "כלבוטק" לאחר שהמינוי ייכנס לתוקף, אם כי על פניו הדבר נראה כבלתי אפשרי, גם בשל העובדה שתפקיד העורך הראשי של "ידיעות אחרונות" הוא תובעני, וגם בשל ניגוד אינטרסים.

יצויין, כי שמות נוספים שהועלו בעבר כמועמדים לתפקיד העורך הראשי הם נסים משעל, יון פדר (עורך ynet) ורותי יובל (עורכת 7 ימים לשעבר). רפי גינת השיב לפניית וואלה! בנושא ב"אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully