וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזבזנות וליקויים בטיחותיים באוני' העברית

3.12.2004 / 0:03

דו"ח ביקורת פנימי חושף כי נשים בגיל הפוריות עבדו באוניברסיטה עם חומרים מסוכנים ללא ידיעתן. כמו כן, העבירו בכירים דיווחים כוזבים על הוצאותיהם הכספיות. הסטודנטים זועמים

דו"ח ביקורת פנימי של האוניברסיטה העברית בירושלים, שהיה מיועד לעיני הנהלת המוסד בלבד, נחשף אמש בחדשות ערוץ 2. מהדו"ח עולים בזבזנות עובדים בכירים,דיווחים כוזבים וליקויי מנהל תקין.

על פי הדו"ח, העבירו בכירים דיווחים כוזבים על לינה בבית מלון. באחד המקרים קיבל עובד החזר על לינה בשני מלונות שונים באותו הלילה. בכירים נהגו לטוס במחלקת עסקים ואף צירפו את בני זוגם לנסיעות על חשבון האוניברסיטה- כל זאת בניגוד להוראות.

עוד לפי הדו"ח נשכרו, ללא מכרז, חברת הסעות במחיר הגבוה פי שלושה ממחיר השוק וחברה לאירגון ארועים שעלותה פי שניים ממחיר השוק. חברה להפקת אירועים נשכרה לעבודה שנתית בסך 280 אלף דולרים,גם הפעם, ללא מכרז. מבקר האוניברסיטה, שחיבר את הדו"ח אמר: "כשמדובר בכספי ציבור יש להתייחס לכסף הקטן כאילו הוא גדול".

בנוסף, עולים מהדו"ח גם ליקויי בטיחות חמורים. נשים בגיל פוריות עבדו במעבדות עם חומרים מסוכנים, מבלי שהיו מודעות לסיכונים. כמו כן, לא תוקנו ליקויי קרינה ובמעבדות נעשו ניסויים בחומרים ביולוגיים בניגוד להוראות. בדו"ח מצויינים גם ליקויים משנים קודמות.

מהאוניברסיטה העברית נמסר בתגובה כי ידאגו לתיקון הליקויים המצויינים. יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצי אסף שגב, הגיב בזעם לדו"ח. לדבריו, עכשיו ברור לו כי שכר הלימוד אינו מופחת כדי שהמרצים יוכלו לטוס במחלקה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully