וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר מזהיר: אל תקראו לי שמפניה

רחביה ברמן

18.11.2004 / 8:28

פעיל הימין הקיצוני מאיים לתבוע את אתר "רוטר-נט", בגלל הודעה שפורסמה בפורום האתר בה הוא מתואר כסוכן שב"כ. לטענתו, הדבר פוגע במעמדו הציבורי

אתם יכולים לקרוא לאיתמר בן גביר בהרבה שמות – כהניסט, מתנחל, ימני קיצוני, אפילו גזען. על האחרון הוא אולי יחלוק, אבל לא בהכרח ייעלב נורא. אבל רק תנסו לקרוא לו "שמפניה", או לרמוז שהוא בעצם סוכן של השב"כ, וחמת זעמו תופנה נגדכם במלוא עוזה.

בן גביר שלח פקס לפורטל "רוטר-נט" בעל האוריינטציה הדתית-ימנית, ובו הוא דורש להוריד לאלתר מפורום האתר הודעה, בה הוא מושווה לסוכן השב"כ אבישי רביב ומואשם בהיותו סוכן שב"כ.

בפקס ששלח בן גביר, לשעבר חבר בתנועת "כהנא חי", שהואשם ואף הורשע פעמים לא מעטות בפעילויות לא חוקיות (הרשעתו האחרונה היתה על "תמיכה בארגון טרור"), הוא מצטט הודעה מפורום האתר בה נכתב, כי "סוכן השב"כ בן גביר שוב חמק מעונש... הפעם התירוץ מוזר מתמיד". בן גביר כותב למפעילי האתר, כי "אין זו הפעם הראשונה שבפורום רוטר מוזכר שמי תחת אזכורים והכפשות כגון 'איש שב"כ, אבישי רביב, עובד המחלקה היהודית' ועוד כהנה וכהנה".

לדברי בן גביר, הצגתו כסוכן שב"כ היא מצגת שקרית "שנועדה לפגוע בי, בהשקפת העולם אותה אני מייצג ובמעמדי הציבורי". לטענתו, מאחורי השמועות עומדים גורמים "המבקשים לפגוע במאבק למען עם ישראל וארץ ישראל".

בן גביר חולק במכתבו שבחים לאתר רוטר ומספר כמה שהוא נהנה לקרוא בו, אבל מאיים שאם לא יתקבלו דרישותיו (הכוללות את מסירת זהותו של מפרסם ההודעות הפוגעניות, כדי שיוכל לתבוע אותו אישית) הוא ייאלץ לתבוע גם את מפעילי האתר, ישעיהו ונעם רוטר. לא נותר לנו אלא לשמוח שאי ההבנה הזו לא אירעה ב"וואלה!", שכלפיה ייתכן מאד שבן גביר היה מגלה הרבה פחות סבלנות. בן גביר, אגב, אינו זר לבתי משפט גם כתובע, ובעבר כבר הביא להרשעת עורך "מעריב", אמנון דנקנר, בהוצאת לשון הרע, לאחר שזה כינה אותו "נאצי קטן ומלוכלך". אז קחו לתשומת לבכם, קוראים יקרים, שגם כך אסור לכנות את מר בן גביר. מי שרוצה להעליבו, יצטרך להסתפק ב"כהניסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully