וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: המיסטרל לא יהיה בבייג'ינג

עדי רובינשטיין

12.11.2004 / 17:41

איגוד השייט העולמי החליט בדנמרק להכניס את הניל פרייד למשפחה האולימפית. פרידמן: "יהיה כיף לגלוש על משהו חדש"

עכשיו זה סופי: "המיסטרל יצא לגימלאות". כך הגדיר זאת יהודה מעיין יושב ראש איגוד השייט בעקבות ההחלטה הסופית על כך שדגם מיסטרל, בו זכתה ישראל באולימפיאדה, יצא מהמשפחה האולימפית וישראל היא למעשה המדינה האחרונה שזכתה בזהב אולימפי בגלשן הזה.

אתמול בערב נערכה בקופנהאגן הצבעה בה הציבעו 26 חברי איגוד השייט העולמי כנגד הישארותו של המיסטרל בעוד ש-12 מצביעים הצביעו כנגד הדגם החדש ה"ניל פריד".

גל פרידמן אמר לנו הערב מארצות הברית: "מקבל את השינוי בברכה. אחזור לארץ ואתחיל לעבוד על הנושא עם הגורמים המתאימים. בטוח יהיה יותר כיף לגלוש על גלשן חדש אחרי כל כך הרבה שנים על המיסטרל".

יהודה מעיין הוסיף: "אנחנו מתחילים בסידור מחדש של ענפי השייט השונים. יצרנו קשר עם המפעל שמייצר את הניל פרייד בתאילנד ולפי דיווחים ראשונים התימחור של הגלשן הולך להיות יקר בהרבה מהמיסטרל. הנוער ימשיך לעבוד על המיסטרל בשנה הקרובה, אבל הבוגרים יתחרו מעתה רק בדגם החדש וכל האליפויות שתוכננו יבוטלו. מעתה רק הניל פרייד הוא הדגם הקובע בבוגרים".

החלטה טובה וזולה יותר לישראל היא ההחלטה להפוך את דגם הלייזר רדיאל, לענף אולימפי, ענף בו ישראל החלה לגדל בו מספר כישרונות בניגוד לדגם היורופ, שיצא מהמשפחה האולימפית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully