וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטי נידון למאסר על הפקרת בתו במכונית נעולה

1.11.2004 / 23:30

רובין ספנדלר יצא לסיבוב עם בתו בת ה-6 שבועות וקפץ לביקור בפאב. לביתו הוא חזר במונית ואת התינוקת השאיר באוטו. היא חולצה בשלום שעות אחר כך. האב יירצה חודש וחצי בכלא

גבר בריטי שהפקיר את ביתו התינוקת במכונית נעולה, בזמן שבילה בפאב, נידון היום לחודש וחצי מאסר בפועל. הנאשם, רובין ספנדלר, בן 44 מנורפולק, הורשע היום בחשדות שיוחסו לו.

בבי.בי.סי פורסם כי ספנדלר הואשם בכך, שבשעות הבוקר המוקדמות קפץ לפאב מקומי כדי לשתות והשאיר בה את בתו לילי, בת השישה שבועות בלבד, נעולה במכונית היגואר שלו במשך מספר שעות. כשיצא מהפאב, נהג דווקא באחריות וחזר לביתו במונית, רק שכח במכוניתו הנעולה את התינוקת. הוא הגיע לבית ונרדם, ורק אז גילתה אישתו כי התינוקת נעדרת. המשטרה מצאה את התינוקת ישנה במכונית שחנתה ממול הפאב.

בחקירתו סיפר ספנדלר כי הוא לקח את בתו לסיבוב במכונית, אך בדרך הרגיש לא טוב וחזר הביתה במונית. ספנדלר, כבאי במשרה חלקית ומנהל עסק להשכרת מכוניות לחתונות, מטופל בשל בעיית האלכוהול ממנה הוא סובל, הודה בנטישת בתו אך הסביר כי ניסה להרגיעה באמצעות הנסיעה במכונית. עם זאת, מצלמה במעגל סגור תיעדה את האב נכנס לפאב אחרי השעה אחת בלילה (התינוקת נמצאה רק בשבע בבוקר).

השופטים קבעו כי אין מנוס מגזירת עונש מאסר בפועל על ספנדלר. אחד השופטים אמר לנאשם כי "אתה באמת לא היית צריך לקחת את הילדה איתך. יכולת לקחת אותה איתך הביתה במונית לפחות". עורך דינו של ספנלדר אמר כי מדובר באב אוהב שנענש כבר מבחינה נפשית בגלל שעשה טעות. "מה שלא תעשו לו, בכל מקרה זה לא יעזוב אותו בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully