וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות: "רצח פוליטי יתקבל בברכה"

עתי"ם

26.10.2004 / 13:00

כתובות נאצה פוליטיות רוססו בירושלים ובתל אביב: "כהנא חי", "מוות לערבים" ו"חיסלנו את רבין - נחסל גם את שרון". נופצה המצבה על קברו של בנו של ח"כ בוים

כתובת נאצה בה נכתב "רצח פוליטי יתקבל בברכה" התגלתה היום על קיר בניין ברחוב דיזינגוף 94 בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירה. על קירות סמינר "בית יעקב מרגלית" ברחוב שמואל הנביא בירושלים רוססו במהלך הלילה סיסמאות בהן נכתב: "חיסלנו את רבין, נחסל גם את שרון". המשטרה פתחה בחקירה.

שוטרי סיור מרחב ציון עצרו לפנות בוקר שלושה צעירים בני 16 עד 18 ברחוב יואל, בשכונת מאה שערים בירושלים, לאחר שריססו כתובות בהן נכתב "מוות לערבים" וסמלי "כהנא חי" על קירות וחנויות בשכונה. מחקירה ראשונית עולה, כי השלושה הם אנשי ימין קיצוני המוכרים למשטרה בתחום הפרות הסדר הציבורי והאלימות. החשודים אינם משתפים פעולה בחקירתם ובהמשך היום יובאו לבית משפט השלום בעיר.

אלמונים ניפצו הלילה את המצבה שעל קברו של אמיר בוים, חלל צה"ל, בנו של ח"כ זאב בוים, בבית העלמין הצבאי בקרית גת. משטרת קרית גת פתחה בחקירת המקרה. ב"הארץ" דווח, כי במקום נמצא פטיש במשקל 5 ק"ג שבאמצעותו, ככל הנראה, נופצה המצבה. לפני כשנה אירע מקרה דומה ובגינו נעצר אדם המעורער בנפשו, בחשד לביצוע המעשה. לא ברור מה הרקע למקרה שהתגלה הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully