וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמריקאים מחרמנים את מערכת הבחירות

22.10.2004 / 0:07

ארגון אחד קורא לצעירים לשכב רק עם בני זוג שמצביעים, ואחר קורא ל"ליברלים סקסיים" לשכב עם שמרנים תמורת הבטחה שלא יצביעו לבוש. עכשיו תור הסקס לככב בקמפיין

כשמייסדי הארגון "ווטרגזם" תכננו את מסיבת הסיום של המאמץ שלהם לעודד הצבעה בבחירות, מסיבה שתיערך מטבע הדברים בליל הבחירות, דנו מייסדי הארגון בקריטריונים לבחירת מקום לאירוע. צריך שיהיה גדול אבל אינטימי, מתוחכם אבל רגוע, ובנוסף היתה עוד דרישה: "שיהיה קל לקיים שם יחסי מין בלי שיראו".

זה אולי נשמע כמו עירוב מין בשאינו מינו, אבל במקרה הזה, זה ממש לא כך – הרי עצם סיבת קיומו של הארגון היא מין. באתר "סלון.קום" דווח כי הארגון משתמש בסקס כדי לעודד השתתפות בתהליך הדמוקרטי. המבקרים באתר האינטרנט של הארגון קורא למבקרים לקיים יחסי מין עם מצביעים בליל הבחירות, ולמנוע את חסדיהם הגופניים מכאלה שלא הצביעו עד הבחירות הבאות לנשיאות. באתר יש גם תמונות נועזות, קומיקס סקסי ומשעשע, ומשחק שבו נדרש הגולש לנחש את השתייכותו הפוליטית של אדם על בסיס תמונתו מהצוואר ומעלה. מטרת הארגון, על פי עמוד הבית שלו, היא "לשלוח 100 אלף מצביעים בני 18-25 לקלפי לראשונה בחייהם בשניים בנובמבר, ולחולל 250 אלף אורגזמות עד בוקר השלושה בנובמבר".

זה אולי נשמע כמו בדיחה, אבל היחצ"נית של הארגון, מישל קולינס בת ה-23, עומדת בתוקף על כך שכוונתם רצינית לחלוטין. לדבריה, הקבוצה נוסדה על בסיס האמונה שאמריקאים אינם עומדים בחובתם לארצם בשני מישורים: הם לא מצביעים מספיק, והם לא מקיימים מספיק יחסי מין. "אם יש משהו שיכול לדבר לצעירים אמריקאיים, זו האמירה שהצבעה היא חשובה כמו סקס, כיפית כמו סקס, אמריקאית באותה מידה".

מאז השקת אתר האינטרנט, ביקרו בו למעלה מ-516 אלף איש (יותר מ-20 אלף מבקרים ייחודיים ביום לאחרונה). למעלה מ-25 אלף איש חתמו על התחייבות להצביע ולהשתגל בליל הבחירות. קיומו של הארגון הגיע אפילו לידיעתו של מלך הברברת הפוליטית ברדיו, ראש לימבו, שקרא למאזיניו להפיל את האתר.

"הסקס כבר משחק תפקיד ענק בפוליטיקה"

ווטרגזם אינו הארגון היחיד שמקשר בין סקס לפוליטיקה. קבוצה של פעילים צעירים ייסדה את חברת ההפקות הפורנוגרפית "פורן פור פרוגרס", שמוציאה קלטות די.וי.די כמו "פארנהייט 69: פורנו למען קרי". המפיק, שמוכן להזדהות רק כ"דיק טייטר", אינו שוגה באשליות שהסרט שלו יטה את תוצאות הבחירות, אבל הוא מקווה שיצליח להזכיר לצופיו כמה ממגרעותיו של הנשיא בוש. "אולי בוחרים שיראו את השחקן "חורחה בוש" מורח את עצמו ב"שמן עיראקי" (באנגלית, אותה מלה משמשת לשמן ולנפט) יגידו , 'כן, איזה שמוק, יצאנו למלחמה בשביל נפט'", אומר "טייטר".

ארגון שנוקט בגישה ישירה עוד יותר הוא "FtheVote", המעודד "ליברלים סקסיים" לשכב עם שמרנים תמורת הבטחה שאלה לא יצביעו עבוד הנשיא בוש. האתר מציג דוגמניות המציעות עצמן למצביעי בוש המוכנים לנטוש את המועמד שלהם תמורת ליל עינוגים, וגם טופס התחייבות שניתן להוריד, ובו נכתב "אני, החתום מטה, מצהיר כי בתמורה לחסדים גופניים מהחתום השני, אצביע בעד מועמד כלשהו שאינו ג'ורג' וו. בוש בבחירות הנשיאותיות הקרובות של 2004".

הפעילים של FtheVote דוחים את הטענה שהם מדרדרים את הפוליטיקה לביבים. "איך אנחנו יכולים להכפיש מערכת שכבר מוכפשת כל-כך ממילא?" שואל נייתן מרטין מהארגון. "תסתכל על (מושל ניו ג'רזי) ג'ים מק'גריווי, על קלינטון – סקס כבר משחק תפקיד ענק בפוליטיקה. הבעיה היא שזה תמיד תפקיד שלילי".

לא ברור אם לכל הארגונים הללו תהיה השפעה על הבחירות, אבל את מצב הרוח הם בוודאי ישפרו, וגם זה משהו נוכח כל המתיחות שהקמפיין גורם בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully