וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עצבני על יגאל עמיר

19.10.2004 / 17:42

תשע שנים אחרי רצח יצחק רבין מתאר זהבי תמונת מצב עגומה בסרט "מכתב אישום", שישודר בערוץ 10 בערב שיוקדש לנושא

בערב יום השנה לרצח יצחק רבין ישודר בערוץ 10 הסרט "מכתב אישום", המציג תמונה עגומה תשע שנים לאחר הרצח שזעזע את המדינה. הסרט הוא מכתב מצולם לראש הממשלה המנוח, בו מתאר כותב המכתב, נתן זהבי, את שהתרחש בארץ מאז יום הרצח ומפנה אצבע מאשימה לכל המערכות שלא למדו לקח ולא עושות דבר כדי למנוע את הרצח הבא. הסרט עוקב אחר דמויות שונות ומוכרות בציבור, שלקחו חלק בהסתה נגד רבין והיום חלקם יושבים סביב שולחן הממשלה.

במסגרת הסרט בוחן זהבי את הגופים שאחראים למניעת הרצח הבא, בהם, המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט, שנוהגים ביד רכה כלפי קיצוניים מסיתים. זהבי ממשיך ומבקר גם את הרבנים שנותנים לגיטמציה באמצעות ה"פולסא דנורא" ולא נותנים על כך את הדין. גם שבט עמיר, שלפחות על פני השטח, פורח ומשגשג זוכה להתייחסות, כמו גם, רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר, הזוכה לביקור אישי מזהבי בתאו שבכלא איילון.

"מכתב אישום" ישודר ב-26 באוקטובר בערוץ 10, במסגרת ערב שידורים שיוקדש כולו לזכרו של יצחק רבין. בין מייד לאחר הסרט תשודר התוכנית "תראו מי מדבר" בהשתתפות ראש השב"כ לשעבר, יעקב פרי שישוחח עם דליה רבין, ושמעון שבס שישוחח עם דובר מועצת יש"ע דאז, אהרון דומב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully