וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשפניות מתגייסות לבחירות בארה"ב

6.10.2004 / 11:33

יחד עם הריקודים הסוערים והלבוש המזערי, עורכים 800 מועדונים מבצעי הרשמת בוחרים. בתעשיית המין מבקשים למחות בכך כנגד מדיניות ממשל בוש המאיים על פרנסתם

למראית עין, נראה "אימו'ס" בלב אוסטין, טקסס, כמו מועדון חשפניות טיפוסי ביום ראשון האחרון – קצב הולם של טכנו ואישה על הבמה בלבוש מזערי ונועז, שהתנועעה כנגד מוט ולאחר מכן זחלה על הרצפה לקול מצהלות האורחים.

אולם בקצה השני של המועדון נערכה פעילות פחות מסעירה. בעת שהלקוחות נכנסו למועדון, הם התבקשו להציג את כרטיס הבוחר שלהם. מי שלא היה לו כרטיס בתוקף התבקש לשבת ולהירשם. האירוע באוסטין, "בורלסקה למען בחירות", הוא פרי רוחה של אודרי מייקר, אמנית בורלסקה ופעילה חברתית, שגייסה 14 מופעי חשפנות, מקצוענים וחובבנים כאחד, לערב של ארוטיקה. בשעה 10 בערב כבר גדשו את המועדון 300 בני אדם.

מייקר עברה קורס שהפך אותה לרשמת בוחרים בטקסס, ולאחר תום האירוע היא מיהרה עם קופסת כרטיסי ההרשמה למשרד רשם המס המקומי, כדי להספיק לרשום את הבוחרים החדשים לפני תום מועד ההרשמה של יום שני.

בניו יורק טיימס דווח כי במהלך ששת החודשים האחרונים התגייסו מגוון אמני ארוטיקה – מכאלה המתמקדות בהופעות "אמנותיות" לחשפניות "רציניות" יותר ושחקניות פורנו באינטרנט – למבצעי הרשמת בוחרים.

"לקחתי את הרעיון של הרשמת בוחרים ארצית לפגישת המועצה שלנו בקיץ, והם יישמו אותו", אומרת אנג'לינה ספנסר, מנכ"לית האיגוד הארצי של בעלי מועדוני חשפנות וחשפנית לשעבר בעצמה, המחזיקה גם במועדונים במדינת אוהיו. ספנסר מעריכה שמאז מאי הוציאו כ-800 מתוך 4,000 מועדוני החשפנות ברחבי ארה"ב מבצעי הרשמת בוחרים לפועל, ורשמו כ-200 בוחרים למועדון. מעט מאד מועדוני חשפנות עסקו במבצעי הרשמת בוחרים בבחירות קודמות.

"ג'ורג' בוש" בג'קוזי עם מלכה מזרח תיכונית

מאמצי ההרשמה לובשים צורות רבות. ג'ים הלבאך, בעליהם של מספר מועדונים ברחבי וויסקונסין ואילינוי, ניגש בעצמו ללקוחות עם כניסתם למועדוניו ומבקש מהם למלא טפסי רישום לבחירות. הלבאך מקיים גם ערבי הרשמה לבחירות, בהם הוא מוותר על דמי הכניסה למועדון. "בערבים האלה, הרקדניות יורדות מהבמה ומסבירות ללקוחות מדוע חשוב שיירשמו להצביע", אומר הלבאך, שלטענתו רשם כבר 4,700 איש להצביע.

מועדונים של אנג'לינה ספנסר, הדי.ג'יי לוקח הפסקות מקריינות החשפנות פעם בחצי שעה כדי להסביר שחיוני להירשם לבחור, ולספר להם איך הם יכולים להירשם. מועדונים אחרים שולחים את הרקדניות שלהם מדלת לדלת כדי לרשום בוחרים חדשים.

עיקר המאמץ מתקיים במדינות מפתח מתנדנדות, כמו אוהיו, אבל גם ניו יורק, הדמוקרטית בעליל, מהווה מטרה למאמצים אלה.

מועדון "האסלר" של מו"ל הפורנוגרפיה הידוע לארי פלינט עוסק מזה זמן רב בחלוקת מידע, ומתכנן ערב הרשמה מאוחר יותר החודש. בניו יורק, בניגוד לכמחצית ממדינות ארה"ב, עדיין לא חלף מועד ההרשמה.

גם מגזרים אחרים בתעשיית הפורנו והארוטיקה, המגלגלת 15 מיליארד דולר בשנה, אינם טומנים ידם בצלחת. מספר שחקני פורנו הפיקו די.וי.די, אותו אפשר לרכוש באינטרנט, תחת הכותרת "פורנו למען קרי". בסרט, בו משחקים כוכבי פורנו ידועים, משתכשך "ג'ורג' בוש" בג'קוזי עם מלכה של מדינת נפט מזרח תיכונית בדיונית. המפיקים אומרים כי יתרמו את ההכנסות לקמפיין של קרי.

חברת ויויד וידאו, אחת מענקיות שוק הפורנו, הקימה אתר אינטרנט, שנקרא "הצבע 2K4", מיועד להרשמת עובדי תעשיית הפורנו להצביע. האתר כולל מידע על הרשמה לבחירות וארגוני הרשמה, כמו גם קישורים לאתר האינטרנט הלוהט של החברה.

גם האיגוד המקצועי של בעלי אתרי סקס ביקש מחבריו להציב באתריהם קישורים לארגון רישום המצביעים "Rock The Vote", שמטרתו לעודד צעירים להצביע. חנויות לאביזרי מין באוסטין בוערים אחרות מציגות מידע לרישום מצביעים על דלפקיהן, ביחד עם הויברטורים והצעצועים האחרים.

רבים בתעשיית הסקס מסבירים את פעילותם בהתנגדות לקווי מדיניות של ממשל בוש שלדבריהם מאיימים על התעשייה שלהם. שר המשפטים, ג'ון אשקרופט, הגביר פעילות משרדו ואת התביעות נגד תעשיית המין. בלאס וגאס השתמש הממשל בחוקי הפטריוט, שהועברו כדי להילחם בטרור, על מנת להשיג גישה לחשבונות הבנק של בעל מועדון חשפנות. אנשים בתעשיית הפורנו מודים שחוקי הפטריוט מהווה בעיה עבורם. "כולנו בעד המלחמה בטרור, אבל יש לנו חשש רציני מפני חוק שמאפשר לממשלה לדרוש את רשימת הלקוחות שלך", אומרת ספנסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully