וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קרי נעזר ב"שליפים" בעימות?

4.10.2004 / 11:06

אתר אמריקאי מציג קטעי וידאו המוכיחים שהמועמד הדמוקרטי עבר על חוקי העימות הטלוויזיוני כיוון שהוציא מה שנראה כפתק, מכיסו. עוזר בכיר: הוא לא רימה

העימות בין נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, והמועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ון קרי, הסתיים בניצחונו של האחרון ואף סיפק לו מומנטום מסוים שהעניק לו יתרון בסקרים. האתר האמריקאי "דראדג' ריפורט" מעלה את האפשרות כי קרי נעזר בעימות בפתקים, למרות שחוקיו אוסרים זאת.

במזכר ההבנות, עליו הוסכם בעקבות דיונים בין צוותי שני המועמדים, נכתב בבירור כי "אסור לעשות שימוש באביזרים, פתקים, טבלאות, דיאגרמות או כל חומר כתוב ועצם מוחשי אחר... המועמדים צריכים להעביר לצוותם לפני העימות את כל הניירות או כל עטים או עפרונות שעשויים לשמש אותם לכתיבה במהלך העימות... הוועדה המפקחת או אנשי הצוות ידאגו לצורכי כתיבה על הפודיומים".

בקטע מצולם מפתיחת העימות (ראו קטעי וידאו מקושרים) נראה ג'ון קרי מוציא מכיס הז'קט שלו דבר מה, שנראה כפיסת נייר, ומניח אותו על הפודיום. קרי מבצע את הפעולה כשגבו מופנה לקהל. זמן קצר אחר כך נראה שהוא פותח פיסת נייר מקופלת.

עוזר בכיר במטהו של המועמד הדמוקרטי טען בתגובה כי תומכי בוש שוב מנסים להסיט את תשומת הלב. "קרי לא רימה. אלו הם שקרים נוספים של הרפובליקנים, שמנסים להפסיק במהירות את העיסוק בהופעתו של הנשיא בעימות ובסקרים החדשים". כשהועלה בפניו הטיעון כי גם הוצאת עט מהכיס אסורה על פי חוקי העימות, אמר העוזר: "נראה אתכם בהשבעה לנשיאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully