וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רצח "ברטה" את אשתו?

10.5.2001 / 13:42

החקירה בפרשת רצח אשתו של רוברט בלייק הופכת למחול שדים סביב השחקן עצמו. משטרת לוס אנג'לס הודיעה היום כי תשוב ותחפש בבית הזוג. בינתיים משמיץ עורך הדין של בלייק האשה המנוחה

משטרת לוס אנג'לס ערכה אתמול חיפוש נוסף, שני במספר, בביתו של כוכב "ברטה", רוברט בלייק, בחיפוש אחר רמזים לפרשת הרצח של אשתו. הפעם, רמזה המשטרה, יש לה כיוון, והיא תרה אחר כמה רמזים ספציפיים לפי מידע חדש שהגיע לחקירה. במה שהופך אט אט לסיפור תקשורתי מוזר ומחריד, מסתמן כרגע דווקא בלייק עצמו, בן ה-67, כאחד מהחשודים המרכזיים. המשטרה סירבה למסור לתקשורת מה חיפשו שם, באחוזת הזוג בלייק, והאם הרמז נמצא.

השחקן עצמו נחקר כמה פעמים במשך שעות רבות מאז הרצח, וכמו כן נערכו עליו בדיקות למציאת חלקיקים הנותרים על הבגדים במקרה של ירי. בשעת החיפוש בביתו לא היה בלייק בבית, והשוטרים לוו על ידי עורך דינו, הארלנד בראון. המשטרה הקפידה לאורך כל המבצע לחזור על המנטרה: "אף אחד לא נפסל כחשוד או חשודים ברצח של גברת בייקלי. צו החיפוש (השני) יצא בגלל מידע חדש שהתגלה על ידי בלשי היחידה למקרי רצח ב-8 במאי".

כזכור, ביום שישי בשבוע שעבר נורתה אשתו בת ה-45 של בלייק, בוני בייקלי, בעת שישבה במכונית של השניים מחוץ למסעדה הקבועה שלהם בהוליווד, "ויטלו'ז". בייקלי ישבה במכונית וחיכתה לבעלה ששכח את אקדחו האישי במסעדה. לפי סיפורו, כשחזר, מצא אותה מתה מכדור שנורה לראשה.

בלייק הכריז מייד אחרי הרצח כי ישכור בלש פרטי. כשהמשטרה בחנה את האפשרות שיילקח למבחן במכונת אמת, אולם עורך דינו של השחקן מיהר להכריז כי בלייק אינו במצב הנפשי הראוי למבחן כזה. מאוחר יותר התאשפז בלייק בבית חולים בגלל לחץ דם גבוה. במקביל, סיפר עורך הדין החלקלק לתקשורת על בייקלי, שחקנית בעברה, כי ניהלה את הקריירה שלה בחוסר יושר ורכשה לעצמה בתקופת חייה אויבים רבים. יש לציין כי הזוג היה פרוד וכי בייקלי גרה באזור נפרד של דיור באחוזתו של בלייק.

רוברט בלייק החל את קריירת המשחק שלו עוד בגיל 5, כילד בסדרת הקומדיה
"Our Gang”. ב-1975 החל לככב בסדרת הלהיט "ברטה". רבים בתעשיה תיארו אותו כאיש זועם ומלנכולי שכעס על משפחתו וקונן – בסגנון מקולי קאלקין – על ילדותו האבודה. כמו כן, נקשר שמו פעמים רבות לשערוריות סמים. באמצע שנות התשעים התאושש קמעה וזכה לשחק בתפקידי משנה ב"רכבת הכסף" ו"כביש אבוד" (של דייויד לינץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully