וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נגד שלום עכשיו על "פינוי" מאחז

8.9.2004 / 11:49

אנשי התנועה לקחו מכולה מהמאחז הלא חוקי מיגרון והעבירו אותה למשרד הביטחון בת"א, כדי להוכיח שניתן לפנות מאחזים. המשטרה חוקרת, בעקבות תלונה של החברה לפיתוח בנימין

"החברה לפיתוח בנימין" הגישה תלונה למשטרה, לאחר שפעילים של תנועת "שלום עכשיו" דיווחו כי לקחו מכולה ממאחז מיגרון והעבירו אותה לתל אביב. הפעילים אמרו כי עשו זאת כדי להוכיח לשר הביטחון שאפשר לפנות מאחזים. משטרת בנימין פתחה בחקירה.

בקול ישראל דווח כי אתמול בערב הגיעו אנשי שלום עכשיו אל הישוב הבלתי חוקי מיגרון, שבין עופרה לפסגות. הם זיהו מכולה שהוצבה במרחק של כקילומטר מגדר היישוב, העמיסו אותה על משאית בעזרת מנוף והציבו אותה מול משרד הביטחון בתל אביב. שוטרים שהגיעו למשרד הביטחון ביקשו מנהג המשאית לפנות אותה, והמכולה פונתה למקום בלתי ידוע.

דרור אטקס, מרכז צוות מעקב ההתנחלויות בשלום עכשיו, אמר כי אנשי שלום עכשיו עדיין ממתינים לחוקרי המשטרה. אטקס סירב לפרט היכן נמצאת כרגע המכולה והוסיף כי יתכן שהיא תשוב אל מול משרד הביטחון, לפי הנסיבות.

אטקס סיפר כי תנועת שלום עכשיו מחפשת כבר זמן מה מאחז שניתן לפנות, על מנת להעביר לשר הביטחון מסר שניתן לפנות מאחזים בלתי חוקיים. לדבריו, הפינוי המהיר של שלום עכשיו, מוכיח שהממשלה אינה מעוניינת לעשות זאת. אטקס ציין כי מספר מאנשי שלום עכשיו התנגדו לדרך פעולה זו, שלטענתם "פורצת את גדר החוק", אך ההחלטה על ביצוע הפעולה התקבלה ברוב קולות בתנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully