וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: רוח מההוריקן "פרנסיס"

8.9.2004 / 0:01

לאחר שהסופה עברה בפלורידה החלו להופיע מזכרות שונות למכירה באתר מסחר אלקטרוני. גולש אחד כבר הציע עשרה דולרים עבור מיכל המכיל רוח ש"תפס" תושב פלורידה

מי שמחפש מזכרות מההוריקן "פרנסיס" שהיכה השבוע בפלורידה, יכול למצוא סוגים שונים שלהן באתר המכירות הפומביות "אי.ביי" באינטרנט. יותר מ-170 פריטים היו רשומים שלשום באתר, לאחר שהסופה היכתה.

אין ספק שהפריט המוזר ביותר העומד למכירה הוא מיכל שבתוכו, כך טוען המוכר, רוח מהסופה. צילומים באתר הראו תושבים מתרוצצים עם המיכלים ו"תופסים" את הרוח. המחיר ההתחלתי למיכל היה פני, וגולש אחד כבר הציע עשרה דולרים עבור אחד מארבעת המיכלים. עבור חול ים שגולש גלים אסף במחוז ברווארד, שהסופה עברה בו, התקבלה הצעה של 6.99 דולרים.

צלוחיות שמכילות טיפות גשם שירד באורלנדו בזמן מעבר הסופה לא קיבלו הצעות לקנייה. כך גם הצעה של אשה למכור חולצה שהיא לבשה בזמן הסופה, וגם הבקשה של אזרח לעזור לו להזיז עץ אלון גדול מביתו ומכוניתו. "הזוכה יקבל ענפים, עלים, מקלות, גזעים, כל מה שתרצה!...אתה יכול להיות בעליה של היסטוריה מטארולוגית!" נכתב בבקשתו.

מחבר הספר "אינטרנט לטיפשים" ומומחה בתחום, קרול ברודי, אמר לסוכנות איי.פי: "אני לא חושב שמישהו רציני לגבי הדברים האלה. אני חושב שמנסים למצוא חוש הומור, וזה דבר טוב".

כשההוריקן "צ'ארלי" פגע בפלורידה לפני כחודש, וגרם למותם של 27 בני אדם ולנזק של מיליארדי דולרים, צצו הצעות מכירה דומות. פיסות בתים הרוסים, שלטים וטיפות גשם הוצעו למכירה גם אז באתר.

אבל לא את כולם מצחיקים הפריטים השונים המוצעים למכירה. 12 בני אדם נהרגו במהלך "פרנסיס" ונגרמו נזקים של מליוני דולרים לבתים רבים. גלוריה אראגונה, בת 77, שפונתה עם בעלה מקרוואן שבו התגוררו בפאלם ביץ' אמרה: "זה אסון. זה לא משהו לעשות כסף ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully