וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה כהן איימה על מגישה שראיינה את הנגבי

6.9.2004 / 7:18

חברת מליאת רשות השידור, שלא אהבה של יחסה של אסתי פרז מקול ישראל לבנה החשוד בפלילים, כינתה אותה בשמות ואיימה בפיטוריה

אמו של השר לביטחון פנים שהשעה את עצמו, צחי הנגבי, לא שבעה נחת מראיון שקיימה עמו ברשת ב' העיתונאית אסתי פרז, בנושא המינויים הפוליטיים. "ידיעות אחרונות" מדווח כי ביום שישי התקשרה גאולה כהן לפרז ושיתפה אותה בדעתה על הראיון. כהן הסבירה לפרז כי היא "מושחתת, כתבת קטנה חצופה ועלובה", והוסיפה כי כבר התלוננה עליה בפני מנהל הרדיו, יוני בן מנחם, ובכוונתה להגיע עד מנהל רשות השידור, יוסף בראל, ולהביא לעזיבתה. כהן הזכירה במהלך השיחה לפרז כי היא מכהנת כחברת מליאה ברשות השידור.

לאחר הדברים, סיימה העיתונאית את השיחה וניתקה את הטלפון. פרז הגישה אתמול מכתב תלונה לבן מנחם ולמנהל חטיבת החדשות בקול ישראל, מיקי מירו, והביעה תקוותה כי תקבל גיבוי מהנהלת קול ישראל.

גורמים בתחנת השידור אמרו אתמול כי מדובר ב"הוכחה נוספת לפוליטיזציה שהשתלטה על תחנת השידור בשנתיים האחרונות". לדבריהם, פוליטיקאים מנסים בתקופה האחרונה להתערב בתכנים, דבר שלא קרה מעולם קודם לכן.

כהן, המגישה תוכנית שבועית בתחנה, אמרה כי הסבירה לפרז שהראיון שערכה עם בנה היה השחתה של המקצוע, מאחר שלא מונתה לאחד מחוקריו. היא הוסיפה כי התנצלה בפני מנהל הרדיו אם פגעה בפרז אישית, אולם אינה חוזרת בה מדבריה. כהן הסבירה כי מעבר להיותה אמו של הנגבי, היא גם אם בישראל ואשת ציבור, והביעה את צערה על שלא ירשה את השליטה העצמית המאפיינת את בנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully