וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"ס פרסם תמונות בהן שובר ברגותי שביתת הרעב

18.8.2004 / 21:00

בשב"ס טוענים כי ברגותי צולם בתאו סועד בחשאי ארוחה משביעה, ומוסיפים שמנהיגים נוספים מנצלים כך את הבידוד

שירות בתי הסוהר טוען כי מרואן ברגותי, אחד ממנהיגי שביתת הרעב של האסירים הפלסטינים, אכל ארוחת צהריים משביעה בתאו בכלא אוהלי קידר ואף צולם בזמן הארוחה. האסירים הביטחוניים הכריזו בשבוע האחרון על שביתת רעב כחלק ממאבק לתנאים משופרים במהלך המאסר.

לדברי שירות בתי הסוהר, בדיקה העלתה שמנהיגים נוספים של האסירים הביטחוניים מנצלים את העובדה שהם כלואים בבידוד ואיש לא רואה אותם, כדי לאכול ללא הפרעה. לדברי גורמים, מדובר בלפחות עשרה מנהיגים.

ברגותי הוא האסיר הביטחוני הבכיר ביותר והיה ממתכנני שביתת הרעב. ב"ידיעות אחרונות" דווח כי אתמול העבירו לברגותי סוהרים באגף ההפרדה ארוחה שכללה לחם, אורז, קציצות בשר, מרק, סלט כרוב ואגסים. על פי הדיווח, כלי האוכל הוצב על אשנב שבפתח התא וברגותי משך אותו פנימה. לפני שהתחיל לאכול, נמסר, כיסה ברגותי את חלונות התא בנייר עיתון, כדי שאיש לא יוכל לראות מה מעשיו, אבל הסוהרים הצליחו לצלם אותו אוכל ואף מתבונן לצדדים כדי לוודא שלא צופים בו.

דובר השב"ס, גונדר משנה עופר לפלר, אמר לוואלה! חדשות, כי מעשיו של ברגותי תועדו במצלמת הווידאו העוקבות אחרי הנעשה בתאו. הוא ציין כי ניתן לאמת את העובדה כי מדובר בצילומים מזמן שביתת הרעב על פי התאריך שהמצלמה מנפיקה וגם התנהגותו העצבנית של ברגותי, הנראה מכסה את חלון חדרו ומביט בעצבנות לכל הכיוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully