וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אולמרט: לא יודע מתי אחזור לארץ

18.8.2004 / 8:46

המזרחן סיפר ל"מעריב" שעזב לארה"ב כדי להרוויח כסף לכיסוי חובותיו. לדבריו, "יש לי בעיה עם משפחתי ועם האנשים שאוהבים אותי". אחיו התגייסו לעזרתו

המזרחן ד"ר יוסי אולמרט, שהסתבך בחובות ועזב את הארץ, אמר בעקבות הפרסומים כי "הלוואי ולא היתה חשיפה כזו". אתמול פורסם בגלי צה"ל כי אולמרט, אחיו של השר אהוד אולמרט, הסתבך כלכלית בעקבות ניסיונות להתמודד בזירה הפוליטית המקומית והשקעות עסקיות שלא הצליחו ועזב לארה"ב לאחר שכנראה לא הצליח להחזיר הלוואות שלקח בשוק האפור. ב"ידיעות אחרונות" פורסם הבוקר כי הוא שוהה בניו יורק ומתכוון לשאת שם הרצאות בשכר.

בראיון ל"מעריב" סיפר אולמרט: "הסתבכתי בגלל שתי מערכות בחירות שהייתי צריך לממן. חכיתי על מזוודות למינויים בשירות המדינה והדברים נגררו. ניסיתי לסדר את העניינים הכספיים שלי בכוחות עצמי וזה לא הלך. יש תקופות יותר טובות, ויש פחות טובות, וככה נאלצתי לגלגל ולגלגל, עד שהגעתי למצב שבו אני נמצא היום".

לדבריו, הוא מתכוון להחזיר את חובותיו באמצעות עבודה בחו"ל: "מה שאני מנסה עכשיו זה ליצור הכנסות ולהעביר אותן ארצה לכיסוי החובות שלי. אני לא מתכוון לעזוב את הארץ - זה מנוגד לחינוך שלי, אבל אני לא יכול להתחייב מתי אני חוזר". אולמרט הוסיף: "אני מקווה שהכל ייגמר בקרוב. אני יודע שאני צריך לעבוד קשה. כל הסיטואציה הזו מאוד לא נעימה. יש לי בעיה עם בני משפחתי ועם האנשים שאוהבים אותי".

השר אולמרט אמר אתמול בתגובה: "לאחי יש בעיות, אבל הוא מתמודד איתן. השתדלנו לעזור לו במשפחה ככל שיכולנו". אח נוסף, יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט, סיפר ש"כל המשפחה הקרובה, ואני מתכוון לאחיי, גם עמרם וגם אהוד, הכנסנו את היד אל כיסנו, פירקנו תכניות חיסכון כדי לעזור לו לצאת. אבל הוא לצערי, ואני אומר זאת בכעס, לא שיתף אותנו כנראה בכל המהלכים ולא צייר בפנינו את התמונה המלאה". לדבריו, "יוסי הוא לא עבריין נמלט. הוא שכר את שירותיו של אלי זוהר שיטפל בכל ענייניו בעיקר מול הנושים. יוסי לא ברח, הוא יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully