וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: מאסר בפועל על הריגת כלב

כתב וואלה! חדשות

13.7.2004 / 15:14

תושב הכפר מאכר-ג'דידה בגליל נדון לשמונה חודשי מאסר בפועל על הריגת כלב של שכן. העבריין ניסה גם לבדות ראיות כדי להסתיר את מעורבותו

תקדים נוצר היום כאשר לראשונה נדון אדם למאסר בפועל בעוון הריגת בעל חיים. אחמד שאמי, בן 50 מהכפר מאכר-ג'דידה, נדון על ידי השופטת רחל חוזה, סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, לשמונה חודשי מאסר בפועל ועוד 14 על תנאי לשלוש שנים, לאחר שהורשע ב"יריות באזור מגורים, היזק לבעל חיים ובידוי ראיות".

תחילת הפרשה בתאריך 7 במאי 2000. אז עבר שאמי במכוניתו סמוך לביתו של אחד משכניו, וירה פעמיים בכלב שהיה קשור במלונתו בחצר בעליו. הכלב נפגע בגבו ומת למחרת מפצעיו.

לאחר המעשה נסע שאמי לחנות נשק בכרמיאל, הפקיד את אקדחו וביקש מן המוכר שירשום במסמכיו רישום שקרי כאילו הופקד הנשק כבר באחד במאי. המוכר נענה לבקשתו, והנאשם הציג את הרישום הבדוי בפני משטרת ישראל בניסיון להטעות את החוקרים, כאילו ביום בו נורה הכלב לא היה האקדח ברשותו. הנאשם אף חזר על טענתו זו בחקירה חוזרת, אולם השוטרים הצליחו להוכיח את הרמייה והוסיפו עבירה של בידוי ראיות לכתב האישום.

את אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "אני רואה בזה הישג אדיר, ומקווה שמעכשיו יתחילו שופטים לנהוג לפי התקדים הזה ולשלוח מתעללים בחיות לכלא. אני רוצה לציין כי כל הקרדיט במקרה זה מגיע לתובעת המשטרתית עירין אייזנגר, הסגנית הבכירה לפרקליטת מחוז חיפה, שנלחמה בחירוף נפש על עונש מאסר במקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully