וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הרוגים בתאונות בסוף השבוע

4.7.2004 / 0:04

3 ילדים בין ההרוגים בתאונות שאירעו ביממה האחרונה. צעירה נהרגה אתמול בערב בהתהפכות רכב מסחרי מדרום לקריית גת. בת 4 נהרגה ליד צ' המוביל

שבעה בני אדם, בהם שלושה ילדים, נהרגו בתאונות דרכים שאירעו בסוף השבוע בכבישי הארץ.

צעירה נהרגה ו-11 בני אדם נפצעו אתמול בערב בהתהפכות רכב מסחרי דרומית לקריית גת. בגלי צה"ל דווח כי הפצועים פונו לבית החולים "ברזילי" באשקלון ו"סורוקה" בבאר שבע.

ילדה, כבת ארבע, נהרגה וארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בתאונת דרכים שאירעה אתמול אחר הצהריים ליד צומת המוביל שבצפון. המכונית בה נסעו הנפגעים התהפכה מסיבה לא ברורה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי. מותה של הילדה נקבע בשטח. אחר הצהריים מתה מפצעיה נערה בת 16 שנפגעה באורח אנוש שלשום בהתהפכות ג'יפ בו נסעה, בצומת ציחור שבערבה.

רוכב אופנוע ואישה, שניהם תושבי המרכז, שנסעה עימו נהרגו אתמול בבוקר בתאונת דרכים בצפון מזרח הכנרת, בין חוף כורסי למושב בני יהודה. בקול ישראל דווח, כי ככל הנראה איבד הרוכב את השליטה על האופנוע והתהפך לתוך תעלה. תאונת הדרכים אירעה ככל הנראה במהלך הלילה או לפנות בוקר, אולם השניים, בשנות ה-20 לחייהם, התגלו רק בשעות הבוקר. רוכב האופנוע נמצא כשהוא פצוע אנוש, אולם מאוחר יותר נפטר מפצעיו.

קצין אגף התנועה במחוז הצפוני של המשטרה, סגו ניצב נביל עיסאווי, אמר כי התאונה התרחשה בירידה מהגולן לכיוון הכנרת. לדבריו, אין במקום סימני בלימה, ולכן נראה שרוכב האופנוע איבד את השליטה עליו באחד הסיבובים והחליק לתעלה.

בתאונה קשה אחרת נהרג אתמול לפנות בוקר הולך רגל כבן 45, בעת שחצה את כביש גהה שלא במעבר חציה. הוא נפגע ברכב פרטי שחלף במקום ונהרג במקום. מהמשטרה נמסר כי הנהג הפוגע עוכב לחקירה, אך שוחרר לאחר מכן. זהותו של ההרוג עדיין אינה ידועה.

שלשום נהרגה ילדה בת 6 ו-7 בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שאירעה בכביש 60 סמוך לצומת אל חאדר שבגוש עציון. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב מסחריים שהתנגשו חזיתית.

2,100 דו"חות תנועה נרשמו בסוף השבוע

חמישה קטינים תושבי נעצרו שלשום בעכו בחשד כי היו מעורבים בתאונת פגע וברח ביום שישי בערב במושב בוסתן הגליל. בתאונה, רכב מסחרי פגע בילד בן שש בעת שרכב על אופניו ופצע אותו קשה. הילד מאושפז במחלקה הניורו-כירורגית בבית החולים בנהריה. נהג הרכב הוא נער בן 16 שנהג ללא רשיון נהיגה. מהמשטרה נמסר כי הצעירים הודו כי היו מעורבים בתאונה.

במבצע של משטרת התנועה הורדו בסוף השבוע מהכבישים 64 כלי רכב בגלל ליקויים מכניים. רשיונותיהם של שישה נהגים נשללו בגלל נהיגה במהירות מופרזת וכ-2,100 דו"חות נרשמו על עבירות תנועה שונות.

בשבוע האחרון נהרגו בכבישי הארץ 17 בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully