וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה מייל בנפח 1 ג'יגה

כתב וואלה! עסקים

29.6.2004 / 13:41

למעלה מ-20% מתיבות הדואר כבר שודרגו, תוך כמה ימים יעמדו לרשות כל הגולשים תיבות בנפח 1 ג'יגה בחינם, עם אנטי וירוס ואנטי ספאם

וואלה!, משיקה את שירות תיבת הדואר האלקטרוני בנפח של 1 ג'יגה - חינם. מהלך זה הופך את וואלה! לחברה הראשונה בעולם המשיקה תיבת דואר בנפח זה, באופן מסחרי (לא בגירסת בטה), ללא תשלום.

החברה החלה לשדרג את נפח תיבות הדואר ל-1 ג'יגה עבור מיליון לקוחות השירות, והמהלך יסתיים בעוד מספר ימים. לקוחות חדשים שיבקשו להצטרף לשירות, יוכלו לעשות זאת במהלך הימים הקרובים, לאחר שיושלם מהלך הרחבת התיבות של הלקוחות הקיימים.

לקוחות קיימים לא יידרשו לעשות דבר בדרך לתיבה המוגדלת, וכל דברי הדואר שהיו בתיבה הרגילה יועברו אוטומטית לתיבה החדשה בנפל ! ג'יגה, לרבות דואר נכנס ודואר יוצא.

השירות יתמוך בריבוי שפות ויכלול גם גם שירותי אנטי-וירוס ואנטי ספאם בחינם. בנוסף, יוכל המשתמש לצרף לכל מייל בודד קבצים הכוללים תמונות, אודיו ואפילו קבצי וידיאו בנפח של עד 30 מגה-בייט - ללקוח דואר וואלה!, ועד 10 מגה-בייט - ללקוח שאינו רשום לשירותי הדואר של וואלה!. כמו כן ניתן יהיה לשלב אייקונים, תמונות, אימג'ים ורקעים לפי בחירת המשתמש ולבצע חלוקה ומיון של הדואר על פי פילוחים שונים (ימים, שולחים מוכרים ולא מוכרים ועוד).

ההשקה המסחרית הגורפת מתאפשרת הודות לפיתוח טכנולוגי ייחודי של וואלה! המייעל את האחסון תוך הורדת עלויות. טכנולוגיית הדחיסה הייחודית שפיתחה החברה מאפשרת איחסון כמויות גדולות של מידע תוך צמצום מהותי של העלויות הכרוכות בתשתיות אחסון.

המודל העסקי של השירות מבוסס על פרסום מפולח וייעודי לפי מילות מפתח שיאותרו באופן אוטומטי. התאמת הפרסום למילים מבוצעת על ידי מערכות דיגיטליות מתקדמות המנטרות את דברי הדואר, ללא מגע יד אדם תוך שמירה על פרטיות מלאה של המנוי. בקרוב תינתן לגולשים האפשרות לשלם עבור תיבה בנפח זהה אך ללא פרסום.

לקוחות אשר רכשו בעבר תיבות דואר מוגדלות בוואלה!, יקבלו במהלך היום מכתב אישי המפרט את האפשרויות העומדות בפניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully