וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל קולינס חובק בן רביעי

24.4.2001 / 16:30

זהו בנו הראשון מאשתו הרביעית, אוריין, בת ה-22; "יש לו קול אדיר ומזג חם בדיוק כמו לאבא", אמר האב המאושר; הונו של קולינס מוערך ב-173 מיליון דולר

כוכב הפופ הבריטי, פיל קולינס, הפך לאב בפעם הרביעית. זהו בנו הראשון מאשתו הרביעית במספר, אוריין. הבן שנולד ביום שבת זכה לשם המכובד - ניקולאס גרב אוסטין. הוא יצא לאוויר העולם בארץ מוצאה של אשתו, שוויץ.

קולינס, בן ה-50, אמר לאחר הלידה: "קשה להביע כמה אוריין ואני שמחים על הולדתו של ניקולאס הקטן". האב הטרי הוסיף בגאווה כי בנו החדש צפוי ללכת בעקבות אביו מפני שיש לו "קול אדיר ומזג חם".

אשתו הרביעית של קולינס היא בת 22 ולא ברור עוד כמה ילדים מתכננים השניים להביא לעולם. שלושת ילדיו האחרים של קולינס, סיימון, ג'ולי ולילי הם פרי נישואיו הראשונים והשניים.

קולינס התחיל את דרכו כמתופף בלהקת ג'נסיס ועבר לקדמת הבמה בעקבות פרישתו של זמר הלהקה, פיטר גבריאל. עם קולינס כזמר זכתה הלהקה להצלחה מסחרית אדירה בשנות השמונים והתשעים. במקביל לעבודתו עם ג'נסיס, הקליט קולינס מספר אלבומי סולו שזכו להצלחה ברחבי העולם ולמכירות של כ-80 מיליון אלבומים. הונו של הזמר מוערך ב-173 מיליון דולר.

קולינס זכה בפרס אוסקר בשנה שעברה על שיר הנושא שכתב וביצע לסרט האנימציה "טרזן". כיום עובד הזמר על אלבום חדש ופסקול לסרט של "דיסני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully