וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים לקחו את גביע המדינה לנוער

5.6.2004 / 20:12

מכבי פ"ת זכתה בגביע וממשיכה להראות שללוזונים יש על מה לבנות גם לעתיד אחרי 0:1 דרמטי על הפועל כפ"ס

אחרי שקבוצת הבוגרים קיבלה את הכרטיס לגביע אופ"א מהמקום השלישי בליגת העל ולקחה את גביע הטוטו, השלימו בני משפחת לוזון הערב תואר לא פחות משמעותי מבחינתם, אחרי שקבוצת הנוער של מכבי פ"ת הפכה למחזיקת הגביע החדשה. הלוזונים גברו היום 0:1 על הפועל כפר סבא בדרך לתואר היוקרתי.

הקבוצה שסיימה במקום החמישי את הליגה, מורכבת מדור שכבר הביא חמישה תארים ללוזונים (בגילאי ילדים ונערים) וממשיכה מסורת שמתחילה להיבנות במחלקות הנוער של המועדון, אחרי ששחקנים כדוגמת עומר גולן וגל אלברמן יצאו ממנה בשנים האחרונות. הקפטן נאור פסר וחלוץ נבחרת הנוער, רון גליק, הצטיינו היום, כשהאחרון גם כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-88 בכדי להעניק לא מעט חומר למחשבה לגיא לוזון, מאמן הקבוצה הבוגרת, לקראת העונה הבאה. גליק אגב, היה זה שכבש את שער הניצחון עבור קבוצתו של עופר פביאן בהארכה במשחק חצי הגמר מול הפועל ת"א.

כפ"ס, שהתחילה את השנה בתחתית והתאוששה עם הגעתו של המאמן איציק קוביליו, הגיעה לגמר אחרי ניצחון בפנדלים על הפועל חיפה והציגה משחק לחימה בהגנה שאיפיין את סיום העונה המצויין שלה ועזר לה לסיים במקום השביעי. משחק טוב של מאור דסקלו, יוצא מחלקת הנערים של מכבי חיפה דווקא, לא עזר לכפר סבאים שראו בסיום איך פסר מניף את הגביע וחוגג ביחד עם 1,000 אוהדים שהגיעו לנס ציונה על מנת לחגוג עם הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully