וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנאטור דמוקרטי: קרי הוא ליברל מנותק

15.5.2004 / 22:14

זל מילר, סנאטור מטעם הדמוקרטים מג'ורג'יה התומך בבוש, אמר כי קשריו למפלגה נפרמו וכי הצבעות קרי בנושא ביטחון "מבישות". ב-2001 שיבח מילר את קרי על "חיזוק הצבא"

הסנאטור זל מילר (דמוקרט מג'ורג'יה), היחיד ממחוקקי מפלגתו התומך בבחירתו של הנשיא ג'ורג' וו. בוש לכהונה נוספת, תקף היום בחריפות את המועמד הדמוקרטי ג'ון קרי כ"אולטרא-ליברל מנותק מטקסצ'וסטס", כשהוא משבש את שם מדינתו של קרי (Massachusetts) ל- Taxachusetts (המלה tax פירושה מס) כדי לייחס למועמד תמיכה בהעלאת מסים.

"אני חושש שקשריי למפלגה הדמוקרטית נפרמו", אמר מילר באירוע של תומכי בוש במהלך ועידת סניף המפלגה הרפובליקנית של מדינת ג'ורג'יה, וגרף תשואות ממושכות.

בסוכנות הידיעות איי.פי דווח כי דוברו של קרי, אנתוני קולי, התייחס למתקפה בביטול וכינה אותה "הטלת רפש" מצד מילר, בשמו של נשיא "שרוצה להכריע את המירוץ הזה באמצעות פוליטיקה של הכפשות ופחד". מילר תקף את קרי על עמדותיו בתחום הביטחון, ואמר שבעוד הנשיא בוש הוא מנהיג חזק, קרי "יפסח על הסעיפים, ייסוג ויותיר את עיראק בידי האו"ם, שמתגאה ברקורד רציף של כישלונות". מילר אמר כי הצבעותיו הביטחוניות של קרי בסנאט "מבישות" וכי "הוא הצביע בעקביות נגד כלי הנשק שניצחו במלחמה הקרה". מילר אמר כי "קרי רוצה להיות המפקד העליון של הכוחות החמושים של ארה"ב. חמושים במה, קפצונים?"

אולם קולי ציין שלמילר לא היתה בעיה עם קרי ב-2001, כשהציג אותו בכינוס של המפלגה הדמוקרטית בג'ורג'יה כ"גיבור אמריקאי אותנטי שפעל רבות כדי לחזק את הצבא". דוברים במפלגה הדמוקרטית בג'ורג'יה כינו את מילר "בוגד" ואמרו שלא מובן כיצד הוא מתעלם מהעובדה שארה"ב אינה בטוחה יותר תחת בוש ומן הבוץ בעיראק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully