וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא המקסיקני צילם 11 עב"מים

רויטרס

12.5.2004 / 10:34

העצמים השמימיים, הנראים בבירור בסרט המצורף, נצפו על ידי מטוס שעסק במעקב אחרי הברחות סמים. אחד הטייסים: אנחנו לא לבד. חובב עב"מים: זה אמיתי

חיל האוויר המקסיקני פרסם תמונות של עצמים שמימיים לא מזוהים שחלפו סמוך למטוס ביון בשמי המדינה. מצלמת אינפרה אדום קלטה 11 עצמים בוהקים שלא נראים דומים לכלי טיס מוכרים.

ג'יימי מוסן, עיתונאי וחובב עב"מים שצפה בקלטת בת ה-15 דקות, השתכנע כי מדובר בדבר האמיתי. לדבריו, היה ניתן לראות כי מדובר בעצמים אמיתיים ואינטילגנטיים, שלפתע שינו את כיוון טיסתם והקיפו את המטוס שניסה לרדוף אחריהם. "הם לא היו נראים לעין, אבל הם היו שם. אין ספק שהיתה שם מסה, היתה להם אנרגיה והם היו בתנועה", הוא מספר.

משרד ההגנה המקסיקני אישר כי חיל האוויר צילם את הסרט במהלך טיסה מעל אזור החוף בחמישי בחודש מרץ. אחד הטייסים נשמע אומר בקלטת, אחרי שמצלמות האינפרה אדום הופעלו, "אנחנו לא לבד, זה כל כך מוזר".

המטוס, שעסק בכלל במעקב אחרי הברחות סמים, איתר את העב"מים שנראו טסים במבנה חץ. כאמור, במהלך המרדף התהפכו היוצרות והעצמים החלו לרדוף אחרי המטוס. "היה רגע שהמסכים הראו שהם מאחורינו, משמאלנו ומלפנינו. זה היה די מפחיד", סיפר אחד הטייסים לתוכנית טלוויזיה מקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully