וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הנבחרת הביסה את אסטוניה 1:12

ליאור וייץ

9.5.2004 / 19:13

סילבי ז'אן כבשה שישייה שמותירה את ישראל ראשונה בבית 6 במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. נצחון נוסף על קזחסטן ב-30 במאי יבטיח עלייה היסטורית

נבחרת הנשים של ישראל חזרה הערב לשחק משחק ביתי רשמי במסגרת מוקדמות אליפות אירופה ורשמה נצחון מוחץ של 1:12 מול אחת הנבחרות החלשות בבית - אסטוניה.

לאחר ארבעה מחזורים, ישראל מדורגת ראשונה בבית 6 עם שני נצחונות ו-2 תוצאות תיקו. הראשונה בבית תעלה לאליפות אירופה, הסגנית תלך למבחנים. בבית של ישראל משחקות גם בלארוס, קזחסטן, אסטוניה ונבחרת וולס לעדיין לא שיחקה אף משחק וספק אם אכן תתארגן ותיטול חלק במוקדמות. משחק הבית הבא של ישראל יהיה ב-30 במאי מול קזחסטן. נצחון גם בו וישראל תהיה עם רגל וחצי, לראשונה בתולדותיה, באליפות אירופה שתתקיים בקיץ 2005 באנגליה.

טבלת בית 6 לאחר 4 מחזורים:
1. ישראל 8 נק'
2. בלארוס 4 נק' (משחק חסר)
3. אסטוניה 3 נק'
4. קזחסטן 1 נק' (משחק חסר)
5. וולס 0 נק' (בינתיים לא משחקת)

כ-500 צופים הגיעו היום לאצטדיון ר"ג וראו שליטה מוחלטת של הכחולות שכבר במחצית ירדו עם יתרון מבטיח של 0:4 והוסיפו עוד שמיניה במחצית השניה. סילבי ז'אן, השחקנית המצטיינת של הנבחרת המשחקת במכבי חולון, כבשה 6 שערים, שירלי אוחנה הוסיפה עוד 3, שלי ישראלי, מיטל דיין ואינה דיביץ' כבשו אחת כל אחת.

במשחק נכחו גם כל ראשי ההתאחדות כולל היו"ר איצ'ה מנחם, סגנו גדעון בריקמן, המנכ"ל חיים צימר ושוקי דקל ראש מנהל הספורט. יו"ר ועדת הנשים בהתאחדות, שמעון מימון, מסר: "הכדורגל הנשי הוכיח היום שיש עתיד לענף הזה ולכן צריך להשקיע ולטפח אותו. הנבחרת שיחקה יוצא מן הכלל למרות שהסגל לא היה מלא בשל פצועות רבות. עוד נצחון אחד ונעשה היסטוריה כשנעפיל לאליפות אירופה. זו המטרה שלנו ואנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully