החל משעות הצהרים, גירסאות מסוימות של דפדפן האינטרנט של מיקרוסופט - אקספלורר - לא מאפשרות צפיה בתמונות.
גולשים שניסו להיכנס לאתרים האהובים עליהם, גילו לתדהמתם כי התמונות נעלמו מהאתרים. רבים מהם התקשרו לספקיות האינטרנט, שלא הצליחו לספק פתרונות. אחרים ניסו להוריד עדכונים מהאתר של מיקרוסופט, בתקווה שבדרך זו תיפתר הבעיה, אולם הם נתקלו בקשיים. ככל הנראה, עקב עומס.
הבעיה התגלתה בדפדפן אקספלורר בגירסאות מסוימות. בדפדפנים אחרים (כמו "מוזילה") לא נרשמו תקלות.
בעקבות התקלה, הגולשים לא יכולים לזהות את גירסת הדפדפן המותקנת על המחשב שלהם דרך תפריט "עזרה". גם הלוגו של מיקרוסופט המופיע שם דרך קבע נעלם ובמקומו מופיע חלון לבן.
ממיקרוסופט ישראל נמסר כי מומחי החברה בדקו את הנושא ולדבריהם מקור התקלה אינו בדפדפן או בעדכוני מערכת ההפעלה Windows.
תקלה ב"אקספלורר" מונעת הצגת תמונות
20.4.2004 / 14:26