וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאט-ברקוביץ' תובעת לגלות זהות הסוכן שחשף אותה

15.4.2004 / 10:29

הפרקליטה הנאשמת בהדלפת פרטים מחקירת סיריל קרן דורשת מביה"מ להסיר החסיון מעל שמו של הסוכן. עורכי דינה: מדובר באיש תקשורת

עורכת הדין ליאורה גלאט-ברקוביץ', המואשמת בהדלפת פרטים מפרשת סיריל קרן, מבקשת היום מבית משפט השלום בתל אביב להורות על חשיפת המקור המשטרתי שדיווח על ההדלפה בה היא נאשמת. בקול ישראל דווח כי השר לביטחון פנים, צחי הנגבי, הטיל חסיון על המקור.

פרקליטיה של גלאט-ברקוביץ' כותבים בעתירה כי המדליף הוא כפי הנראה איש תקשורת, והפעלת עיתונאי כסוכן משטרה מסכנת את היחסים בין התקשורת לרשויות החוק.

הפרקליטה נאשמת בהדלפת פרטים לעיתון "הארץ" בעניין חיקור הדין של איש העסקים סיריל קרן בקשר לחשדות נגד ראש הממשלה, אריאל שרון, ובניו עמרי וגלעד. ברקוביץ' מואשמת במרמה, הפרת האמונים והפרת חובה. ברקוביץ', פרקליטה בכירה בפרקליטות, היתה הפרקליטה המלווה של חומר החקירה בפרשת העברת כספים מחשבונות של סיריל קרן לחשבונו של גלעד שרון, והיתה מעורבת בחקירת מימון מערכת הבחירות של ראש הממשלה בפריימריס.

בכתב האישום נטען כי היא פנתה מיוזמתה לעיתונאי "הארץ", ברוך קרא, קבעה עמו פגישה בבית החולים איכילוב בתל אביב, והעבירה לו עמודים אחדים שהתייחסו להזמנה לחיקור דין בעניין סיריל קרן בדרום אפריקה, וכן מסמכים בנוגע לחיקור דין בארה"ב. לטענת הפרקליטות, היא פעלה ממניעים אישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully